Bukebebisar!

black_darling

Trådstartare
Jag och min sambo Gustav1 träffades här på Buke (chatten) för snart två år sedan. Den 16 februari beräknas vår lilla bebis komma :love: Finns det fler "bukebebisar" här mån tro?

Sv: Bukebebisar!

Japp! Jag och Mark har en liten Theo som är 6 månader gammal. Alltså en helt äkta "bukebebis"!

Nä, inte på chatten. Var på några träffar och sen blev det som det blev... Det tog dock ett antal år innan det blev nåt mer än vänskap.

Jaooo, halvt om halvt ialla fall :D
Vi började nog prata via Buke ialla fall.
Men sen bodde vi ju i sama län och hade hästar av samma sort och var väl med i samma körsällskap.
Så vi hade väl träffats förr eller senmare ändå.
Men det hade knappast blivit något utan Buke så tja ;)

Bebis, ja 15'e februari ifjol :D
Sen har vi en 2 årig grabb också.

Lycka till med kommande bebis!

Liknande trådar

R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 778
Senast: julgrisen
·
R
Gravid - 1år Hur tänker ni kring KUB? Det känns som att det nästan är en självklarhet att man "ska" vilja göra det. Alla (det är inte jättemånga... 2
Svar
32
· Visningar
2 333
Senast: Kilauea
·
Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
1 018
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
1 009
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka