Bukefalister i Västra Götaland?

Magiana

Trådstartare
Jag är på semesterresa och befinner mig för närvarande i Alingssås. Nu kan jag inte riktigt komma på vad jag ska göra längre men jag vill inte åka hem till Stockholm än heller. Lite besviken är jag väl också över att jag inte hittat något hus att köpa (och får väl vänta ett år till nästa semester då jag åter får tid att åka runt.) Så jag skulle behöva göra något som muntrar upp.

Är det någon som är sugen på fika eller går det att anordna en Buketräff med väldigt kort varsel? Någon som räcker upp handen?
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 638
Senast: Lhas
·
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 893
Senast: Görel
·
Övr. Katt Är det någon som har koll på vad som händer om en säljare/uppfödare får information som gör att denna inte vill genomföra köpet och en...
Svar
4
· Visningar
1 310
  • Låst
  • Artikel
Dagbok “Känner du ingen i den här staden?”, frågade mina kollegor undrande när jag för ca 2 veckor sedan precis hade börjat på mitt nya jobb i...
Svar
9
· Visningar
2 523
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp