Bukefalos 20 år på internet!

Det går otroligt fort när man har roligt.
Tack alla användare för att ni finns här och gör att det går för fort :)

Ett speciellt tack till er som varit med sedan starten, men ni som kommit till under tiden skall självklart också tackas. En del av er var väl inte ens födda när jag började göra dessa sidor.

Det största tacket skall alla som varit moderatorer genom åren ha, framförallt de som fortfarande är kvar och står ut både med mig och alla användare här.

Det kommer fler trådar med en del tillbakablickar lite senare, en del av de avdelningar som finns på sidorna idag fanns där redan 1996, men inte alla.
En liten försmak, så här såg sidan ut 1996:
0.png

Tillägg:
Jag har skapat några nostalgiska trådar:
20 år av katastrofer
Tyck till om favoritförstasidan under dessa 20 år
20 år av länksidor
På gång och kalenderns uppgång och fall
Bilder genom Bukefalos historia
Radannonser snart 20 år
Massor av nyheter
 
Senast ändrad:
Minns inte riktigt vilket år det var jag hittade hit första gången. Jag vet jag var aldrig registrerad användare på den tiden och jag satt ofta och spelade "bygga hagar". Tänk va tiden går. :)
 
  • Gilla
Reactions: ptr
Tänk, jag har varit här ända från början! Men på stallet-tiden tror jag att jag hette aspartam.

Så mycket jag lärt mig och så många vänner jag fått! :heart

Tack @Gunnar för att du håller igång sidan. :)
 
Min debut på Internet gjorde jag hemma med pappas hjälp, på sökmotorn altavista fick jag skriva vad jag ville. Jag skrev "stallet" och gick in på första träffen: stallet.com.

Det var min första upplevelse av Internet. Jag undrar vilket år det var, troligen runt 98, då var jag 11 år gammal.

Stort Grattis @Gunnar! Va mycket man har läst och lärt här. Bästa forumet alla gånger.
 
Tack! Jag har varit med nästan från början. Hette tessis på stallet tiden. :p

Får även tacka dig för alla fina vänner jag lärt känna tack vare bukefalos! :heart
 
Stort tack för alla år @Gunnar!!

Jag kom hit 2002 med annat användarnamn och bytte till detta 2004.
Så mycket jag lärt mig, så många skratt jag fått, så många trådar som gripit mig och så många fantastiska människor jag lärt känna via buke, varav flera jag lärt känna IRL - det är otroligt att ett forum kan ge så mycket.

Jag tackar och bugar och hoppas på minst 20år till med Buke!!!
:bow::bow::bow:

:heartheart:heart
 
Har varit med länge och kommer vara med så länge Bukefalos finns! :banana::bump:
Tack Gunnar för allt jobb du lagt/lägger ner! :bow:
 
Tack @Gunnar för att buke finns kommer inte ihåg när jag blev medlem men det var i antiken.
Kan inte beskriva vad buke har betytt för mig.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 349
Senast: Gunnar
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 492
Senast: Nahar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Idag för 25 år sedan lades dessa sidor som numera heter Bukefalos.se för första gången ut på internet. Det har för det mesta varit...
Svar
5
· Visningar
21 962
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Den här sidan startades 14/5 1996 och fyller därför 24 år idag! Under året har det inte skett några större uppdateringar av...
Svar
4
· Visningar
2 779
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp