Bukepromenad Stockholm

Sv: Bukepromenad Stockholm

Ja, det ska bli riktigt kul att få träffa (hund)bukemänniskor!:bump:

Men det ska nog bra för dig och Apollo-ingen av oss bits nog;)

På lördag är det en vinthundsutställning i Stockholm så då kan inte jag träffas.
Söndagen skulle passa mig bra, jag har nämligen bara 1 hund i helgen. Mindre att hålla rätt på, hehehe...

Ska bli kul för jag har ju bestämt mig för att inte gömma mig i buskarna med mina problem med hundmöten.Så alla träningtillfällen mottas tacksamt

Snarare tvärtom, när vi har kennelträff så får jag knappt henne därifrån.

Låter lite som med min äldsta hane(omplacering), och det är lite skillnad med en Spaniel och en stor schäferhane som bjäffar i kopplet:angel:

Men jag har sedan en tid tillbaka tagit tag i det och det börjar bli bättre!:bow:
Så kom du, det är Jätte bra träning faktiskt.;)

Fast för min del så låter jag nog honom stanna hemma och tar med unghunden ist.

Jag kommer alla gånger. Var på promenad med Gabbi och hennes vovve häromdan och hon lugnar sig efter ett tag. Men det var ju En hund bara.:crazy:

Häpp ska vi betstämma något. Jag kan på lördag, ska på hundkurs på söndagen. Nästnästa helg kan jag när som helst.

*kl*
Om jag vågar hänger jag gärna på, om det är okej att man kommer med hund i slyngelåldern som är först reserverad och sen jätteflamsig när hon träffar andra hundar? :angel:
(kan ju vara bra träningstillfälle om inte annat...)

Jaadå, de flesta här på Buke känner väl till hur hundar i slyngelåldern är (:angel:) och tar hänsyn till det.. Och att de flesta har vett och inte dummar sig och släpper fram sina hundar till alla de andra.. XP

*KL*

Okey, men vi gör så här;

Skriv upp er när när Ni kan, så får vi se hur det blir:)

---

Lördag 1/3
Nikkis

---

Söndag 2/3
Nikkis

----

Lördag 8/3
Nikkis

---

Söndag 9/3
Nikkis

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 616
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Nu i helgen är det dags för Stockholms hundmässa igen :) Är det någon annan som ska dit i år? Tävla, ställa ut, publik? 2 3
Svar
57
· Visningar
2 228
Senast: Wenniz
·
Hundhälsa Jag har en Golden retriever-tik på 2 år som nyligen fått diagnosen kronisk inflammation i tunntarmen. Jag känner mig inte trygg med...
Svar
1
· Visningar
387
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 619
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Oseriös avel 2023