Bukes rimstuga 2021

Islandshästryttare

Trådstartare
Kunde inte hitta att någon startat en tråd i år, nu tänker jag att vi kanske har en del julklappar som ni har köpt och vill ha hjälp med rim? Vi har ju tidigare varit några som har rimmat tidigare också @Philosophia och @Mineur vet jag rimmade i förra årets tråd iallafall men fritt fram för vem som helst att hänga på att rimma såklart! Jag gillar att rimma så det hade varit kul att få hjälpa er med diverse klappar!
 
Kunde inte hitta att någon startat en tråd i år, nu tänker jag att vi kanske har en del julklappar som ni har köpt och vill ha hjälp med rim? Vi har ju tidigare varit några som har rimmat tidigare också @Philosophia och @Mineur vet jag rimmade i förra årets tråd iallafall men fritt fram för vem som helst att hänga på att rimma såklart! Jag gillar att rimma så det hade varit kul att få hjälpa er med diverse klappar!
Jaa, jag älskar att skriva julrim! Ska nog ta och sätta igång med mina egna första nu bara för det, tack för inspirationen! :love:
 
Jag behöver hjälp! ☺️

Killens barn (8år och 12år) ska få biljetter till Göteborg Horse Show. De har aldrig varit på något liknande och har ingen aning om vad det egentligen innebär, men de tycker om att titta på hoppning på tv tillsammans med mig.

Vi tänkte skriva ett kort med rim och en biljett. Någon som är sugen på att rimma?
 
Åh, älskar rim! :love: Har inte börjat med några egna än så kan absolut behöva lite inspiration.
Har två pussel:
Ett 1000 bitars med en lekplats på, ges från dottern till morbror och jag tänkte rimma något kul om att hon vill att han följer med till lekplatsen :angel:
Ett 3000 bitars med en vingård till mina föräldrar som gillar vin och gärna reser till sådana ställen (men inte jsut nu)
En ljuslykta
En fluffig tröja
 
Jag behöver hjälp! ☺️

Killens barn (8år och 12år) ska få biljetter till Göteborg Horse Show. De har aldrig varit på något liknande och har ingen aning om vad det egentligen innebär, men de tycker om att titta på hoppning på tv tillsammans med mig.

Vi tänkte skriva ett kort med rim och en biljett. Någon som är sugen på att rimma?

Åh, älskar rim! :love: Har inte börjat med några egna än så kan absolut behöva lite inspiration.
Har två pussel:
Ett 1000 bitars med en lekplats på, ges från dottern till morbror och jag tänkte rimma något kul om att hon vill att han följer med till lekplatsen :angel:
Ett 3000 bitars med en vingård till mina föräldrar som gillar vin och gärna reser till sådana ställen (men inte jsut nu)
En ljuslykta
En fluffig tröja

Ber om ursäkt att jag startade en tråd och sen fick överge den blev sjuk dagen efter och legat på sjukhus (ej covid) så jag har inte haft någon ork att vara inne på buke överhuvudtaget. Hoppas ni inte är alltför ledsna.
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
66 617
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
12 13 14
Svar
269
· Visningar
8 331
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
2 813
Senast: nullo-modo
·
Tjatter Har känt mig lite nere det sista på grund av allt men nu tänkte jag dra igång rimstuga här. Jag gillar att rimma så om någon behöver...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 854
Senast: Lemeie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp