Buketräff i Stockholm?

millifjoris

Trådstartare
Jag har bestämt att jag behöver umgås mer med vettigt folk och vilka kan vara bättre än folket på Bukefalos? :D Därför tänkte jag att det kanske kunde vara aktuellt med en liten buketräff i Stockholmsområdet!

Hur många är intresserade? När kan ni? Vad sjutton gör man när man ska ses och vara sociala? :nailbiting:

(ps. Seniorer är också välkomna såklart ;))
 
Sv: Buketräff i Stockholm?

Jag bor ju i Uppsala men det är inte så farligt långt att åka till Stockholm, om jag får vara med :)
 
Sv: Buketräff i Stockholm?

*kl*

Mkt möjligt beroende på när!
Jag är senior dock ;)
 
Sv: Buketräff i Stockholm?

Låter inte allt för tokigt! Men jag kan ha svårt att planera saker, så det bästa är att ni bestämmer datum, plats och aktivitet och så hakar jag på om det råkar passa ;)
 
Sv: Buketräff i Stockholm?

Jag är också gärna på :)

Säger som Red_Chili, bestäm datum och plats så ser jag om jag kan, har svårt att planera in saker just nu :p
 
Sv: Buketräff i Stockholm?

*kl*

Men åh vad glad jag blir! :) Kul att så många är intresserade! Jag tar mig friheten att göra en liten lista som man kan skriva upp sig på vid intresse :)
Vad är alla sugna på att göra? Jag har noll koll på vad man gör när man träffar folk så jag har ingen aning :O

1. Millifjoris
2. Elisha
3. Kolfinnur
4. Mariposa
5. Tornblomma
6. Jaulgreis
7. Red_Chili
8. AraSlei
9.
10.
11.
12.
 
Sv: Buketräff i Stockholm?

Jag följer gärna också med om jag inte jobbar. Är dock senior..

1. Millifjoris
2. Elisha
3. Kolfinnur
4. Mariposa
5. Tornblomma
6. Jaulgreis
7. Red_Chili
8. AraSlei
9. Pappersdocka
10.
11.
12.
 
Sv: Buketräff i Stockholm?

Jag skriver in även mig på listan :)

1. Millifjoris
2. Elisha
3. Kolfinnur
4. Mariposa
5. Tornblomma
6. Jaulgreis
7. Red_Chili
8. AraSlei
9. Pappersdocka
10. Tousse
11.
12.
 
Sv: Buketräff i Stockholm?

*kl*

Nej nu börjar det faktiskt bli dags att komma överens om ett datum samt hitta på något att göra! Då jag i princip inte har något liv utanför min dator så kan jag snudd på vilken dag som helst. Mitt förslag är att vi alla ses i Stockholm, på centralen t.ex, och sedan går och äter något tillsammans. Mongolisk BBQ kanske kan vara något?
 
Sv: Buketräff i Stockholm?

Om jag inte jobbar eller har ngt annat planerat så hakar jag gärna på så skriver upp mig på listan ^^

1. Millifjoris
2. Elisha
3. Kolfinnur
4. Mariposa
5. Tornblomma
6. Jaulgreis
7. Red_Chili
8. AraSlei
9. Pappersdocka
10. Tousse
11.ii-ssa
12.
 

Liknande trådar

Relationer Min svärfar miste relativt plötsligt sin partner tidigare i vintras. De har varit tillsammans så gott som hela sina liv. Ensamheten...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 940
Senast: Halona
·
Fritid Förhoppningsvis sluttampen av covid-19. Många är vaccinerade och samhället öppnar upp mer och mer både vad gäller återgång till kontor...
2
Svar
34
· Visningar
4 140
Senast: Ninnurur
·
  • Artikel
Dagbok Det fortsätter att mala tankar om ensamhet i min skalle till och från. Ibland ramlar jag ner i en liten grop och allt känns eländigt...
Svar
2
· Visningar
621
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Hej kloka buke! Jag vänder mig till er för tankar och funderingar. Ber om ursäkt i förväg för långt inlägg. Det är så att vi köpte...
2 3
Svar
41
· Visningar
7 625
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp