Bukefalos 28 år!

Buketräff Örebro: tema spår

Migo

Trådstartare
Vad säger ni om att träffas en dag i vår, lägga spår, snacka hund och fika?

Migo
 
Sv: Buketräff Örebro: tema spår

Tja, vad vill folket?

Jag kör personspår, men om man vill lägga med blod är det ju bara att höra sig för med markägaren(?) innan.
Här (mellan Örebro och Arboga) finns det stooora och ensliga skogar som man kan lägga personspår, köra sök och sånt i. Om nån annan har förslag på plats så åker jag gärna en bit.

Är desperat efter lite träningssällskap;)
 
Sv: Buketräff Örebro: tema spår

Jag ska till örebro i helgen och hänga med Nikkis, hade tänkt att spåra på lördagen. Grima personspårar och Ian viltspårar. Hans spår skulle ju egentligen behöva ligga minst två timmar, men gärna mer. Vart i örebro håller du hus?

Såg nu att det var mellan ö-bro och arboga ;)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hur gör ni andra som tävlar/tränar mycket med era hundar? Jag har en BC på 2,5 år. Kör canicross varannan dag mellan 6 och 10 km...
Svar
4
· Visningar
484
Senast: Jadzia
·
Hundträning Det kanske är fler än jag som följt historien om de försvunna barnen i Amazonas som överlevde en flygplanskrasch och levde själva i 40...
Svar
8
· Visningar
2 186
Senast: fejko
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
855
Senast: Trassel12
·
Hundträning undrar lite då han har börjat tuffa till sig. Inte mot de lite starkare hundarna vi känner, där lägger han sig platt, men mot den...
Svar
13
· Visningar
417
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Måla på häst
  • Beta slagen mark
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp