Bukefalos 28 år!

Buketräff Örebro: tema spår

Migo

Trådstartare
Vad säger ni om att träffas en dag i vår, lägga spår, snacka hund och fika?

Migo
 
Sv: Buketräff Örebro: tema spår

Tja, vad vill folket?

Jag kör personspår, men om man vill lägga med blod är det ju bara att höra sig för med markägaren(?) innan.
Här (mellan Örebro och Arboga) finns det stooora och ensliga skogar som man kan lägga personspår, köra sök och sånt i. Om nån annan har förslag på plats så åker jag gärna en bit.

Är desperat efter lite träningssällskap;)
 
Sv: Buketräff Örebro: tema spår

Jag ska till örebro i helgen och hänga med Nikkis, hade tänkt att spåra på lördagen. Grima personspårar och Ian viltspårar. Hans spår skulle ju egentligen behöva ligga minst två timmar, men gärna mer. Vart i örebro håller du hus?

Såg nu att det var mellan ö-bro och arboga ;)
 

Liknande trådar

Hundträning Det kanske är fler än jag som följt historien om de försvunna barnen i Amazonas som överlevde en flygplanskrasch och levde själva i 40...
Svar
8
· Visningar
2 171
Senast: fejko
·
Hundavel & Ras Hej! Skulle ni möjligtvis ha tid att ge tips på hundras? :bow: Jag har växt upp med jakthund och tränat och tävlat lite (viltspår...
2
Svar
27
· Visningar
3 280
Senast: tuaphua
·
Hundhälsa Igår blev hunden opererad efter en livmoderinflammation, egentligen inga konstiga symtom, mer än att jag reagerade på att hon var inne...
Svar
10
· Visningar
906
Senast: Fetaost
·
Hundavel & Ras Hej allesammans. Vill bara höra vad ni tror då jag ligger sömnlös just nu och tänker på detta 😂 Och bara för att tillägga så jag...
Svar
14
· Visningar
2 430
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp