Buketräff Västerås?

Krångeltanten igen.

Febern jag haft sedan månadsskiftet håller sig kvar. Jag var helt övertygad om att så långt fram i tiden skulle jag vara frisk men icke.
Njurmottagningen utreder men ännu vet ingen varför jag är dålig.

Så: piggnar jag på mig så kommer jag. Men är jag fortfarande trött och febrig tror jag inte att det är möjligt. Då orkar jag helt enkelt inte

Så stryk mig :cry::cry::cry:
Äh, jag bokar för fyra ändå. De brukar inte tjafsa om man har manfall på en person.
Skadar aldrig med en plats extra. Borden är säkert ändå 4 personer.

Kan ju komma till någon mer också, man vet aldrig 😇
 
Raderat. Vi löser uppdelningen av nota på.plats. de hänvisade till en app om man ville dela notan. Appen kändes mest som för företag. 😅 . Lär gå att lösa ändå på plats.
 
Här är "någon mer" :angel1:
Jag har några funderingar. Finns det någon parkering i närheten, eller någon som vill samåka från Uppsala? Jag har bil, men alltid kul att vara fler :)

Har inte helt bestämt mig än. Måste kolla med sambon.
 
Här är "någon mer" :angel1:
Jag har några funderingar. Finns det någon parkering i närheten, eller någon som vill samåka från Uppsala? Jag har bil, men alltid kul att vara fler :)

Har inte helt bestämt mig än. Måste kolla med sambon.
Hojta eller skriv in dig på listan när du bestämt dig.
Tror inte vi har någon från Uppsala som ska komma i nuläget. Jag bor väl lite drygt halvvägs från Uppsala så kan samåka därifrån. Men är nog mer opraktiskt att åka av motorvägen och ta gamla vägen förbi mig för att lifta den biten 😅.

Så får @tanten höra av sig om hon trots allt kan komma så lägger jag till en plats på bokningen om det behövs :)

Tror parkering diskuterats tidigare i tråden?
@Tranan kanske kommer ihåg?
Pratade det om P-huset vid skrapan mm. Eller minns jag helt fel?
Kan kan ju ha blandat ihop det med att jag pratade med Ica Skrapan den dagen..
 
Tjoho! Imorgon är det dags!
Hoppas att @SiZo också kan komma.
och allrs helst @tanten också såklart, men det lät ju inte så hoppfullt.

Umdrar om buketräff på videosamtal skulle funka överhuvudtaget. Tänkte för de som har svårt att ta sig iväg. Men jag ser framför mig en röra...
Kanske med begränsat deltagarantal "först till kvarn"och en ordförande som ger ordet 😇😅.
 
Tjoho! Imorgon är det dags!
Hoppas att @SiZo också kan komma.
och allrs helst @tanten också såklart, men det lät ju inte så hoppfullt.

Umdrar om buketräff på videosamtal skulle funka överhuvudtaget. Tänkte för de som har svårt att ta sig iväg. Men jag ser framför mig en röra...
Kanske med begränsat deltagarantal "först till kvarn"och en ordförande som ger ordet 😇😅.
Gud förlåt, jag glömde sätta bevakning på tråden och hittade den inte.

Jag är tyvärr förkyld, så jag blir hemma. Mår helt ok fortfarande, kan plugga, vara uppe o gå o sådär, men det är ju dumt att smitta ner folk känner jag.
 
Gud förlåt, jag glömde sätta bevakning på tråden och hittade den inte.

Jag är tyvärr förkyld, så jag blir hemma. Mår helt ok fortfarande, kan plugga, vara uppe o gå o sådär, men det är ju dumt att smitta ner folk känner jag.
Attans
 
Ja! Så tråkigt! Jag tyckte vi hade väldigt trevligt sist.

Men vi får ta nya tag i januari kanske?
Jag skriver iofs mitt masterarbete nu så jag kan närsom. Och gör lite för gärna annat än att sitta och skriva :angel:
Ja, Januari blir nog bra. I slutet kanske när folk tagit sig genom alla helger.
 
En liten skara. Men det är en start. Nästa gång lockar vi med oss flera..
Och om någon mer vill ansluta så finns ju fortfarande en ledig plats bokad. Och vi kan säkert fixa fler om det skulle dyka upp flera.

Buketräff, Klang Market Västerås, Lördag 25/11 kl. 13.30
Vi som kommer:
Cattis_e
Tualma
Tranan
 
Kom på att jag inte sagt något om det, men jag möts gärna upp utanför. Jag planerar att vara där från fem i halv 😇.
 

Mitt tips som gammal Västeråsare är Punkt parkeringshus. Tycker det är rymligre där än tex Skrapan, om man vill stå inomhus. Med reservation för att det är ett stort event på Aros kongress center mittemot Punkt,,vet inte om de belamrar parkeringshuset dock...

Hoppas ni får en trevlig träff :)
 
Precis parkerat vord bokat i Catrine K om nån vill gä in
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter I sommar kommer lag-SM i distansritt att ingå i SM-veckan för första gången. Mälardalens distansryttarförening arrangerar distansritten...
Svar
0
· Visningar
125
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter För att berika skogsvården med även kulturhistoriska värden tar nu Västerås stad hjälp av ett hästekipage.
Svar
0
· Visningar
119
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Strax innan klockan 11 på torsdagen började det brinna i ett stall i Dingtuna utanför Västerås. När räddningstjänsten kom till platsen...
Svar
7
· Visningar
1 000
Senast: Blyger
·
  • Artikel
Hästnyheter Orientering mitt i stan, hästar som skrittar genom city och beachvattenpolo utanför uteserveringarna. Under vecka 26 blir det svårt att...
Svar
1
· Visningar
195
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp