Buketräff Västerås?

Hur dags är du vaken och uppe då i så fall? Tänker om det också är ett alternativ att ta en lite senare lunch i så fall.
Vad säger ni andra. Skulle en tidigare tid än 17 funka ( 14-15 tex) på de dagar ni skrivit upp er.
@cambodia @tanten, @Snurrfian @Blyger @Tranan

@Nixehen, om du var intresserad, vet du vilket att föreslagna datum skulle funka för dig?
Just den 25/11 kan jag inte alls, men annars funkar nog alla lika bra/dåligt - iom 100% ensamstående med sonen så hänger det på om jag får barnvakt när det väl gäller. Så jag är gärna ett typ wild card om det går att bestämma sig typ någon dag i förväg… 😅🙈
 
Fundera på komma, Västerås är lite min andra hemstad sättovis (Sambons fina hemstad :heart )


Har ej skrivit på datum, men tror kan lösa, så kan nog vilket datum som. Det jag ville kika först i första hand om finns åka med någon till närliggande stad nära Nyköping ex. Eskilstuna eller nått så kan ta kollektivtrafik ifrån. Annars kan nog säkert lösa sovplats hos svärföräldarna, då isåfall passar helg bättre än vardag. Nackdel bor utanför, men löser sig xD, kommer någon från Sala hållet bara hojta med, kan släppa av mig på vägen dit dom bor om blir det alternativet :)
Oavsett, står givetvis för en del av bränslekostnad som tack får åka med.
 
Fundera på komma, Västerås är lite min andra hemstad sättovis (Sambons fina hemstad :heart )


Har ej skrivit på datum, men tror kan lösa, så kan nog vilket datum som. Det jag ville kika först i första hand om finns åka med någon till närliggande stad nära Nyköping ex. Eskilstuna eller nått så kan ta kollektivtrafik ifrån. Annars kan nog säkert lösa sovplats hos svärföräldarna, då isåfall passar helg bättre än vardag. Nackdel bor utanför, men löser sig xD, kommer någon från Sala hållet bara hojta med, kan släppa av mig på vägen dit dom bor om blir det alternativet :)
Oavsett, står givetvis för en del av bränslekostnad som tack får åka med.
Du får åka med mig från Stockholm om det hjälper
 
Fick reda på idag eller ja, det blev så jag inte kommer kunna 15dec och 16dec, kommer åka ner och passa på va hos min mamma runt dom dagarna (kommer tråd varför snart..) 😅
 
25/11 ser fortfarande bra ut så jag sätter det som datum.
Klang Market kör Brunchmeny 11-16.

Buketräff, Klang Market Västerås, Lördag 25/11 kl. 13.30

Vi som kommer:
Cattis_e

Någon som vet hur populärt stället är?
Lagom att boka bord ca 1 vecka innan eller bör det göras tidigare?
 
25/11 ser fortfarande bra ut så jag sätter det som datum.
Klang Market kör Brunchmeny 11-16.

Buketräff, Klang Market Västerås, Lördag 25/11 kl. 13.30

Vi som kommer:
Cattis_e

Någon som vet hur populärt stället är?
Lagom att boka bord ca 1 vecka innan eller bör det göras tidigare?
Jag kan tyvärr inte den 25/11 - men kommer gärna en annan gång om det blir fler träffar! ☺️
 
Buketräff, Klang Market Västerås, Lördag 25/11 kl. 13.30
Vi som kommer:
Cattis_e
tanten
Tualma
Halcyon

Blir perfekt med tiden, då kan jag t.om ta mig hemåt :up: utan hjälp.
 
Buketräff, Klang Market Västerås, Lördag 25/11 kl. 13.30
Vi som kommer:
Cattis_e
tanten
Tualma
Halcyon

Blir perfekt med tiden, då kan jag t.om ta mig hemåt :up: utan hjälp.
Buketräff, Klang Market Västerås, Lördag 25/11 kl. 13.30
Vi som kommer:
Cattis_e
tanten
Tualma
Halcyon
Tranan
 
Korkad fråga, jag har inte riktigt koll på området runt Klang. Finns vettig parkering inte alltför långt bort?
Vill inte knata kilometrar eftersom SMHI lovar regn ;)
 
Under helgen så finns det gratis parkering här:
Det är en månad kvar ungefär, vad har du för SMHI konto! :jawdrop:

Inte jättemånga platser men de brukar ofta vara tomma. Annars finns det parkeringshus Skrapan, dvs byggnaden bredvid, och mitt emot finns parkeringshuset Punkt, vid konserthuset. :)
Aha, ja Skrapan hittar jag till, och Punkt.
Blev genast lättare. :)
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag ska på en tripp på lördag och vill ha tips på bra handelsträdgård(ar) runt Västerås. Hit me! Gärna med bra plantor för vettiga...
Svar
7
· Visningar
234
  • Artikel
Hästnyheter En häst som färdades i en hästtransport råkade ut för en olycka i Västerås på Kristi himmelsfärdsdagen.
Svar
0
· Visningar
88
  • Artikel
Hästnyheter Barnfestivalen är äntligen här igen! Lördagen den 18 maj mellan klockan 10.00 och 16.00 är det återigen dags för folkfesten Västerås...
Svar
0
· Visningar
77
  • Artikel
Hästnyheter I sommar kommer lag-SM i distansritt att ingå i SM-veckan för första gången. Mälardalens distansryttarförening arrangerar distansritten...
Svar
0
· Visningar
132
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Bärstol
  • Mindre kombi?
  • Melatonin

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp