Buketräff Västerås?

Under helgen så finns det gratis parkering här: https://maps.app.goo.gl/PMMiwGDk4ddTRV6i8 Inte jättemånga platser men de brukar ofta vara tomma. Annars finns det parkeringshus Skrapan, dvs byggnaden bredvid, och mitt emot finns parkeringshuset Punkt, vid konserthuset. :)
Nu lyckades jag hitta vettig info på en karta!

Inte långt från Konserthuset som har en väggdekoraton av en av mina favoriter. Mikael Richter. Helton och halvton - om jag minns rätt. Ena tonen är blå efter hårfärgen på de äldre damerna som besöker stället.
Han har gjort massor av underbart galna verk.
 
Typiskt, och ironiskt. Mina svärföräldrar från Västerås kommer över till mig och sambon den dagen, så jag får tyvärr ställa in :cry:

Hoppas kommer nån dag som funkar framöver.
 
Korrigerar listan då efter ett avhopp:

Buketräff, Klang Market Västerås, Lördag 25/11 kl. 13.30
Vi som kommer:
Cattis_e
tanten
Tualma
Tranan

Hoppas nån mer vill istället :)
 
Lägger in en påminnelse till mig själv att boka bord på tisdag eller nåt sånt.
Lite mycket i skallen just nu 😅.

Hoppas fortfarande lite att någon mer ska vilja ansluta därav att jag inte gör det på en gång :)

@Blyger @Snurrfian @hemlig Ni kunde/ville inte komma?
 
@cambodia var ju också aktiv i tråden tidigare, men förstår att nåt kam ha dykt upp. Taggar bara er jag minns varit i tråden så ingen missar 😇.

Bordsbokning går ju såklart att justera om nån vill anmäla efter bokning. Men lättast är ju att ha så bra koll som möjligt vid bokning 😇.
 
Jag behöver kanske ha hunden med mig i bilen och vädret ser skapligt ut. Några få minusgrader.

Blir vi inte jättelänge där, så funkar det att lämna hemma. Har en timmes restid ungefär. Så två timmar resa och tre-fyra timmars babbel funkar :D
 
@cambodia var ju också aktiv i tråden tidigare, men förstår att nåt kam ha dykt upp. Taggar bara er jag minns varit i tråden så ingen missar 😇.

Bordsbokning går ju såklart att justera om nån vill anmäla efter bokning. Men lättast är ju att ha så bra koll som möjligt vid bokning 😇.
Jag svarade tidigare att jag står över den här gången 😊
Nu har jag också bokat in annat.
 
Jag behöver kanske ha hunden med mig i bilen och vädret ser skapligt ut. Några få minusgrader.

Blir vi inte jättelänge där, så funkar det att lämna hemma. Har en timmes restid ungefär. Så två timmar resa och tre-fyra timmars babbel funkar :D
Det tror jag nog vi är klara på.
Man avviker när man vill tänker jag. Det finns egentligen inga regler för buketräff!

Ska bli så kul att träffas.
 
I eftermiddag någon gång bokar jag bord :)
Skulle kanske inte behövas
men här ska inte blis utan bord :D
Buketräff, Klang Market Västerås, Lördag 25/11 kl. 13.30
Vi som kommer:
Cattis_e
tanten
Tualma
Tranan
 
I eftermiddag någon gång bokar jag bord :)
Skulle kanske inte behövas
men här ska inte blis utan bord :D
Buketräff, Klang Market Västerås, Lördag 25/11 kl. 13.30
Vi som kommer:
Cattis_e
tanten
Tualma
Tranan
Krångeltanten igen.

Febern jag haft sedan månadsskiftet håller sig kvar. Jag var helt övertygad om att så långt fram i tiden skulle jag vara frisk men icke.
Njurmottagningen utreder men ännu vet ingen varför jag är dålig.

Så: piggnar jag på mig så kommer jag. Men är jag fortfarande trött och febrig tror jag inte att det är möjligt. Då orkar jag helt enkelt inte

Så stryk mig :cry::cry::cry:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter I sommar kommer lag-SM i distansritt att ingå i SM-veckan för första gången. Mälardalens distansryttarförening arrangerar distansritten...
Svar
0
· Visningar
125
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter För att berika skogsvården med även kulturhistoriska värden tar nu Västerås stad hjälp av ett hästekipage.
Svar
0
· Visningar
119
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Strax innan klockan 11 på torsdagen började det brinna i ett stall i Dingtuna utanför Västerås. När räddningstjänsten kom till platsen...
Svar
7
· Visningar
1 000
Senast: Blyger
·
  • Artikel
Hästnyheter Orientering mitt i stan, hästar som skrittar genom city och beachvattenpolo utanför uteserveringarna. Under vecka 26 blir det svårt att...
Svar
1
· Visningar
195
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp