Buketräff göteborg

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare sarabaran
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 54
  • Visningar Visningar 3 583
S

sarabaran

Känner att det hade vart kul att träffa lite nytt folk,
vilka är på??

Sv: Buketräff göteborg

Om jag inte fegar ur som vanligt så hänger jag gärna på.

Beror lite på vad vi ska göra isf och när.

Jag är på :) Men inte den 29e... då ligger jag hemma med träningsvärk efter ett kul ridpass på en lusitano eller p.r.e. :D

Haha, jag vet då knappt vad en burleskfest är :p

Pojkvännen jobbar 15.00-03.00 så under den tiden (hela helgen) måste jag roa mig på egen hand. Stannar kvar i gbg till torsdag eftermiddag. Har en kompis att leka med någon timme på söndag kvällen, men inte sedan. Överväger lite att roa mig på bokmässan då jag aldrig vart där.

Jo, jag ska dit den helgen men jag ska fira 2 år med mannen på fredagen och sen 25årsfest på lördagen :)

Tack! :)
Oklart hur och när jag tar mig dit... Går i skolan till 17 egentligen men måste försöka byta på något vis. Lyckas jag byta lär det blir tåget vid 11!

Liknande trådar

Tjatter Är det någon som är intresserad? Jag har aldrig varit på en Buketräff men det hade varit roligt. 2
Svar
34
· Visningar
1 428
Senast: Catsu
·
Kläder & Bli fin Min bror skall gifta sig i sommar. Jag äger ingen lite mer uppklädd klänning. Detta är nu ett problem. Var köper man en snygg...
Svar
13
· Visningar
691
Senast: Badger
·
Mat Jag ska till Göteborg om några veckor på ett evenemang och jag och sällskapet vill äta sushi innan. Det måste finnas en del göteborgare...
Svar
2
· Visningar
264
Senast: Lingon
·
Samhälle Flera sjukhus verkar ha infört självincheckning i vården även min vårdcentral. Jag funderar på hur det fungerar när en äldre person... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 606
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka