Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får väl puffa upp tråden lite nu när det är bara 5 dagar kvar. Jag är pepp! Undrar om det är några som känner varann sen tidigare buketräffar eller på andra sätt? Själv känner jag ingen och jag är ju rätt anonym här på buke också förutom att jag berättat typ allt om mitt dejtingliv.Hoppas få chansen att snacka lite om andra saker på lör!
Får väl puffa upp tråden lite nu när det är bara 5 dagar kvar. Jag är pepp! Undrar om det är några som känner varann sen tidigare buketräffar eller på andra sätt? Själv känner jag ingen och jag är ju rätt anonym här på buke också förutom att jag berättat typ allt om mitt dejtingliv.Hoppas få chansen att snacka lite om andra saker på lör!
Jag är också pepp! Känner inte någon och har aldrig varit på någon Buke-träff tidigare, men tycker det verkar vara en hel del intressanta personer som hänger här så det blir nog skoj![]()
Hur ska vi känna igen varandra? Det är det jag är mest oroad över. Massa folk där säkert också.
Har också tänkt på det. En ros i bröstfickan som i gamla filmer funkar nog inte![]()
Vi kan väl vänta in varandra utanför?
Tänker att alla som ser förvirrade ut är bukefalister.
Men hade inte något bokat bord?
I vilket namn? För då ses vi ju vid bordet.Jag har bokat bord för nio pers![]()
I vilket namn? För då ses vi ju vid bordet.![]()