Buketräff Göteborg

Imorgon är det dags! :banana:
Hur många/vilka kommer? Jag har ju bokat ett bord för nio personer men tycker det känns dumt att hålla ett så stort bord om vi inte blir så många.

Jag väntar utanför. Har schackrutiga Vans och ganska stora glasögon. Borde inte gå att missa 😁

———————-

8/2 18.45
Pinchos Linnégatan

Vi kommer!
@Bapelsin
@Derring-Do
@parellikusken
@miumiu
@Anna
@enough

Jag kommer! Har rosa-ish hår och ser allmänt alldaglig ut :p ställer mig också utanför!

Jag återkommer lite senare! Familjegrejer som är lite oberäkneliga, men jag vet framåt lunchtid om jag behövs idag eller inte ☺️

Liknande trådar

Hundhälsa Jag bor på landet i Östergötland (inte runt Linköping eller Norrköping, utan på landet utanför en liten tätort), och har tre hundar...
Svar
13
· Visningar
836
Senast: Nepenthe
·
Fritid Jag är egentligen en lantis. Gillar inte städer, har historiskt sett varit rätt ”kulturellt ointresserad” och känner mig jättebortkommen... 2
Svar
28
· Visningar
1 003
Senast: Kirre
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·
Kropp & Själ Min mamma har fått en operationstid på ett ställe i Göteborg. På en söndag. Hon är lite förvirrad så jag är inte helt säker på all...
Svar
3
· Visningar
482
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Dalmatiner
  • Valp 2025