Buketräff, Högbo Bruk?

Sv: Buketräff, Högbo Bruk?

haha. oj, nej det blev lite fel. jag tänkte mer på utställningar rent generellt. :o
Men jag hade gärna kommit.

Hur som haver blev jag sååå besviken på mig själv när jag kom på att du inte finns i Luleå längre. Jag och Tassen ska dit imorgon och jag tänkte JAA, jag vill hälsa på Calazirya men så finns du ju inte i Luleå. :cry:

Helt OK att ta med hund som inte ska ställas. Den ska bara vara minst 4 månader gammal och ordentligt vaccinerad - vilket ska kunna verifieras med vaccinationsintyg.

Usch, ingen trevlig helg du har haft! Hoppas att det går bra i Högbo och att du känner dig någolunda frisk.

Själv har jag inte alltför stora förväntningar. Domarna vill sällan ha cockrar som följer rasstandarden avseende höjden, men en slät etta ska inte vara omöjligt på min röda tik. B&t juniortiken för lördagen har mycket emot sig. Hon är lös i fronten fortfarande, har dåligt med päls under magen och är 39 hög (tikar ska vara 38-39 enligt rasstandarden), så där är jag glad så länge jag inte får en 3:a. Hennes syster som jag visar på söndagen har bara den lösa fronten emot sig, så henne har jag större förhoppningar på.

Jag har ju rätt så stora förhoppningar om hanen som fyller 1 år i morgon, för han är riktigt riktigt bra. Tiken är inte av samma höga kvalitet, men brukar ta 1:a Hp och placera sig i mitten av tikklassen. Just nu så byter hon päls och är inte diretkt till sin fördel, men, men vi får väl se..

Jag har flyttat hem, blev för dyrt att ha en lägenhet bara stående...

Men jag kommer upp och hälsa på i slutet av augusti ( tror jag ) vi får se till att "dejta" då :)

Liknande trådar

Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 619
Senast: ufot
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 225
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Stötte på detta med att man kan läsa hundens känslotillstånd baserat på om svansen går till höger eller vänster. Det finns dock en sak...
Svar
4
· Visningar
515
Övr. Hund Där vi bor finns det mycket varg. Hunden här hemma brukar vara ganska känslig och kunna reagera starkt på saker i omgivningen. När vi...
Svar
16
· Visningar
1 108
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka