buketräff i Uddevalla

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare bumpo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 81
  • Visningar Visningar 3 136
Harrys? Mortens? Butlers? Kullgrens? Cheers? Vad finns mer för ställen? Och vilken är stans skönaste uteservering?

Harrys har bäst prisvärd mat i mitt tycke och skönt på hänga på.

Nu blev jag påmind om tråden jag startade för länge sedan och som jag glömde bort sen för det blev så mycket annat hemma.

Hur som haver hakar jag gärna på nästa gång. Nu går det inte riktigt ihop. :)

Jag vill gärna vara med om jag kan :) Får se vad AF tycker att jag ska hitta på i fas 2, suck och stön vad jobbigt DET ska vara då.

@bumpo - är det i fas 2 du har fått syssla med din forskning? Nyfiken bara, du behöver inte svara (PM:a om du vill!) men jag undrar lite över vad jag kan vänta mig att få göra.

Harrys blir bra! Bara det inte blir Cheers, för efter jag var där och åt senast lovade jag mig själv att aldrig göra om det ;)

Vad kul! Jag tänkte först erbjuda sovplats men det blir kanske dumt iom att dottern behöver sova. Räcker att mamma brötar in missinassen och däckar på soffan ;)

Liknande trådar

Tjatter Jag har aldrig varit någon som har varit ute och sprungit men jag hade gärna velat bli. I nuläget klarar jag inte att springa längre...
Svar
10
· Visningar
493
Senast: MCP
·
Tjatter Jag och sambon åker ner till västsverige i månadsskiftet maj/juni. Vi kommer bo och utgå från Ullared till en början och spendera två... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 187
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Vår dotter började få ont i magen och må illa till och från i början av förskoleklass. Då som regel på morgnarna. Det slutade med att...
Svar
16
· Visningar
1 156
Senast: Asko
·
Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
518
Senast: Santoxen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka