Jag funderar på om jag ska skicka ihop en vanlig tomatsalsa också. Något i stil med det här kanske: https://receptfavoriter.se/recept/tomatsalsa-med-koriander.html
Jag älskar det![]()
Jag åsså.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag funderar på om jag ska skicka ihop en vanlig tomatsalsa också. Något i stil med det här kanske: https://receptfavoriter.se/recept/tomatsalsa-med-koriander.html
Jag älskar det![]()
Jag fick lära mig att uppskatta koriander då min kära partner älskar att laga märkliga asiatiska recept. Det tog ett par år men sen så.Jag åsså.Smakade en helt gudomlig tomatsalsa med just koriander och mycket vitlök förra fredagen, har inte fått receptet ännu men gissningsvis har det stora likheter med länkat recept. Den var SÅ god!
Nu är du kinkig
Det är faktiskt min födelsedag så jag borde få bestämma!
Det är faktiskt min födelsedag så jag borde få bestämma!![]()
Dina gener är felkodadeJag sa inget om att inte ha salsa med koriander för värdinnan behöver inte äta av alltmen det är fortfarande tvålkrydda
Det är enormt fascinerande att det är så, att undvika koriander har ju ingen överlevnadsfunktion så en undrar hur generna tänkte där.
Om genen inte gör vare sig till eller från i överlevnads- eller fortplantningshänseende så tänker evolutionen inte alls.Jag sa inget om att inte ha salsa med koriander för värdinnan behöver inte äta av alltmen det är fortfarande tvålkrydda
Det är enormt fascinerande att det är så, att undvika koriander har ju ingen överlevnadsfunktion så en undrar hur generna tänkte där.
Om genen inte gör vare sig till eller från i överlevnads- eller fortplantningshänseende så tänker evolutionen inte alls.
Men kanske det för en miljon år sedan fanns någon avlägsen släkting till koriandern i Afrika som var antingen bra eller dålig att äta...
Den är ALLTID logisk.Så måste det vara!![]()
Sedan kan jag väl medge att evolutionen inte alltid är helt logisk...![]()
Slänger mig in i tråden. Vågar man komma om man är blyg och aspig?
Finns det bra ställen att gömma sig på?
Vill någon isf åka med mig och dela bensinpengen? Kör väl Skövde-Örebro-och vidare.
komsi komsi komsi!Nu blev jag sugen på att ta ledigt och åka med! Måste kolla. Är mitt i flytt också så arrrh!
Övertala mig att åka!
Nu blev jag sugen på att ta ledigt och åka med! Måste kolla. Är mitt i flytt också så arrrh!
Övertala mig att åka!