Bra att ni offrade er och åt den i alla fall.Som genom ett under överlevde även jag, även om jag idag är tämligen begränsad vokalt och det är en smärtfylld njutning att moffa i sig av gårdagens tårta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra att ni offrade er och åt den i alla fall.Som genom ett under överlevde även jag, även om jag idag är tämligen begränsad vokalt och det är en smärtfylld njutning att moffa i sig av gårdagens tårta.
Jag kan alltid "offra" mig på dina tårtorBra att ni offrade er och åt den i alla fall.![]()
![]()
![]()
TACK
![]()
![]()
Fina @athena_arabians, Särbon, huset och alla som förgyllde min fredag, lördag, natt o och söndag!
Det här gör vi om![]()
När värdfolket inte bju'r på nattvickning så får vän av ordning förse sig själv efter bästa förmåga.samt inte minst hundvakten @Jeffery + @sambo . Leon tog dom med storm, fast dom var nog mindre glada att komma ner o trampa på trasig okokt pasta över hela köksgolvet, men han är ändå välkommen igen.
![]()
![]()
![]()
Ta hand om dig!Värdinnan lever om än lite vätskebristdarrig fortfarande
Tack så mycket allihopa, det var jättetrevligt![]()
![]()
Så roligt att se nya och gamla bekanta ansikten igen
![]()
Har en flaska Gïk Live (blått vin) som får åka med också![]()
Ehum. Nästa gång kanske du kan dubbelkolla så att det faktiskt är VIN du får med dig och inte aspartamsötat desinfektionsmedel.![]()
![]()
Jag har inte ens packat ur bilen. Min kudde ligger där ute.![]()