Bukefalos 28 år!

Burt's bees lip shimmer

Crossline

Trådstartare
Efter att jag har googlat mig tokig så måste jag ge upp, eller vända mig till Buke.

Jag har fått en fixidé om att jag måste ha en Burt's bees lip shimmer i färgen Cherry. Vilket inte verkar gå att få tag på i Sverige. Eller på Ebay eller Amazon med rimlig frakt. Det STÖR MIG något OTROLIGT. Jag vet vad jag vill ha, jag kan betala för det, men jag hittar ju det inte!

Någon som har en bättre återförsäljare än mig, eller något annat tips som kan hjälpa mig i mitt sökande?

(Bor någon Bukefalist i typ USA så kan jag muta dig med vad som helst för att skicka ett)
 
Efter att jag har googlat mig tokig så måste jag ge upp, eller vända mig till Buke.

Jag har fått en fixidé om att jag måste ha en Burt's bees lip shimmer i färgen Cherry. Vilket inte verkar gå att få tag på i Sverige. Eller på Ebay eller Amazon med rimlig frakt. Det STÖR MIG något OTROLIGT. Jag vet vad jag vill ha, jag kan betala för det, men jag hittar ju det inte!

Någon som har en bättre återförsäljare än mig, eller något annat tips som kan hjälpa mig i mitt sökande?

(Bor någon Bukefalist i typ USA så kan jag muta dig med vad som helst för att skicka ett)

Mitt tips är att sätta in den här efterlysningen på sminktråden på ungdom också, kanske vet någon där vart man kan få tag på den här:)
 
Finns ju massor på ebay :o ? Och frakten blir inte billigare för nån köper åt dig och skickar.
Tips är att köpa av nån av dem i england. Slipper du tull med ;)
 
Jag är ebaymissbrukare ;) Men den där har bra omdömen, är en stor säljare och i UK = tullfritt ;)
 

Liknande trådar

Äldre Casa Myrten är fullt av väskor och ändå känner jag att det är något som saknas. Jag reser ganska mycket och vanligen bara med...
Svar
0
· Visningar
412
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp