urkella

Trådstartare
Tycker vi startar en tråd där vi kan lägga in våra busbilder på våra små änglar :D Här kommer några av mina bildar :love:

27183355.jpg

27183359.jpg

27181214.jpg

27183360.jpg

Så fram med era busbilder nu :D :banana:

Sv: Busbilder

visst är dom :love:

Dina kisar e med underbart söta :D Dom är Brittisk korthårig va ?

Här kommer en bild på mina små busungar. Här lär de sig "high five" :)

5879696319.jpg

Så blanda en britt ihop med en bengal går kanske inte då ? Hittade en britt som jag vill ha som sällskap till killen, om den nu finns kvar :p

Mer busbilder från igår :D :o

Skutt
27231782.jpg

Kung över TV'n
27231784.jpg

Dom på Singing Bee tycker vi inte om
27231783.jpg

en leopard ?
27231787.jpg

En brittunge i så fall så den kan anpassa sig och kanske gärna en lite mer energisk sådan i så fall. Jag vet många som har britter och rexar ihop, så det beror på hur mycket mer bengalerna är än rexarna i och för sig. Britterna är ju mer för att rusa fram och tillbaka på golvet än upp och ner. Och skulle det bli en brittunge så är det krav på att hålla mig uppdaterad, då kanske jag också kan ha en bengal nån gång i tiden :idea: :D

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 156
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Min gamla katta (17+) har börjat tycka att det är jobbigt med torrfoder och efter att ha provat oss fram lite har jag konstaterat att... 2
Svar
22
· Visningar
1 004
Senast: ameo
·
Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
433
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
513
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka