JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Busiga kusar på hästpremiering
Moderator
Hästnyheter
(LT)
Stalltjejer vistas i en djärv och utmanande miljö. En miljö som man traditionellt skyddar unga flickor från. Det säger Lena...
Hästnyheter
(Ridsport)
Samarbete ger styrka och samarbetar gör Avelsföreningen för Svenska Ardennerhästen, Föreningen Nordsvenska Hästen och...
Hästnyheter
(Ridsport)
Imke Schellekens Bartels är med största sannolikhet borta från lördagens Grand Prix Special...
Hästnyheter
(Ridsport)
Lördagens maraton resulterade i en hel del omkastningar och flera nya ledare totalt...
Somna in hemma
Hundhälsa Hade man kunnat välja hade jag definitivt valt ”pigg och frisk” hela tiden för att sedan plötsligt bara dö. För mig har det varit helt...
Iamia
8 minuter sedan
Svar: 32
Visningar: 1 767
Hund
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Nu blev det så att jag avstod från att anmäla oss denna gång. Ju mer jag tänkte på det desto konstigare kändes det att tuta i henne mer...
Capybara
20 minuter sedan
Svar: 1 923
Visningar: 187 091
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Ah, ok! :) Jag fixade recept gratis på firstvet så det var väldigt smidigt men nu när jag kollade min närmsta apotek har de bara...
geting
48 minuter sedan
Svar: 1 423
Visningar: 87 284
Hund
Linjeavel?
Avel Lyssnade också på den och håller med!
Blyger
4 minuter sedan
Svar: 5
Visningar: 782
Avel
Bergsyra
Foder & Strö Det är nog inte känt vilken mängd det är giftigt. Man verkar ha funnit att den innehåller oxalater och nitrater, av vilka de senare...
Cattis_E
17 minuter sedan
Svar: 1
Visningar: 132
Vård
Hingstvalsfunderingar 2025
Avel @Murray
Vet inte om det går att läsa, men detta var de enda med dressyrindex över 120 som hade relativt neutrala staplar på hoppningen...
MiniLi
Idag kl 16:19
Svar: 89
Visningar: 6 912
Avel