Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej urs för såna som dig ovan.
Just Butet har väl snarare fått rätt dåligt rykte (i alla fall här i krokarna) pga att många hästar har fått ont i ryggen av dom när dom inte legat helt 100. Dock så kan det helt klart vara pga en inkompetent sadelutprovare och inte alls ha med sadlarna i sig att göra. Men håller helt med om att det är trevliga sadlar för ryttaren.
Ursäkta?! Jag har du rakt inte klankat ner på någon utan ifrågasatte om det inte var normalt att använda utrustning som passar hästen i fråga. Om det nu är så att en beridare inte bryr sig om att använda passande utrustning (eller kräva att sådan skickas med en häst) så är det ingen som jag skulle anlita i alla fall oberoende erfarenhet eller utbildning. De jag känner som jobbar med hästutbildning har minst ett tiotal sadlar med olika passform för att kunna hitta nåt som sitter hyfsat men visst kan det fungera med färre om man bara tar in hästar som ser ungefär lika ut i kroppen.
Just Butet har väl snarare fått rätt dåligt rykte (i alla fall här i krokarna) pga att många hästar har fått ont i ryggen av dom när dom inte legat helt 100. Dock så kan det helt klart vara pga en inkompetent sadelutprovare och inte alls ha med sadlarna i sig att göra. Men håller helt med om att det är trevliga sadlar för ryttaren.