Bygglov ikväll -var god stör ej

Apache

Trådstartare
Kan inte hjälpa att jag älskar inredningsprogram på TV. Krypa upp i soffan, fika , stänga av telefonen. Så är det bara att antingen få ny inspiration eller reta mig på att det blev så fult:rofl:
 
Sv: Bygglov ikväll -var god stör ej

Ja, å ikväll är det i från mina trakter, så då blir det extra kul att titta!!!
 
Sv: Bygglov ikväll -var god stör ej

förstår dig helt och fullt!!! ingen mening att sambon ens försöker få mig att lyssna på nåt han säger blir bara: -Scysss!!

Slukar allt som kommer i min väg gällande inredning, men kan ju även vara för att vårt nya hus kommer levereras v. 19!!!!:angel::angel:
 
Sv: Bygglov ikväll -var god stör ej

Slukar allt som kommer i min väg gällande inredning, men kan ju även vara för att vårt nya hus kommer levereras v. 19!!!!:angel::angel:

Å mitt hus som har stått här sedan 1865:) å lär stå här även när jag slutat inreda det:cry:

Gillade vitrinväggen och skafferiet i kvällen. Men huvaligen vilka tyger.
 
Sv: Bygglov ikväll -var god stör ej

Vilken bukefalist fick man se i rutan ikväll?
 
Sv: Bygglov ikväll -var god stör ej

Vilken bukefalist fick man se i rutan ikväll?

Nej, jag skrev inte ATT det var det bara att det KANSKE var det eftersom det var hästar mm inblandat. Inte vet jag om hon finns här på forumet, är ju så ny. Men att det finns busschaufförer, folk i det området, singlar, folk med nyinskaffade hus mm det har jag sett...så vem vet - inte jag!
 
Sv: Bygglov ikväll -var god stör ej

Inte jag heller...
Men misstankar finns ;)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 621
Senast: Trott
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 925
Senast: hundtant
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 352
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 300
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp