Byta användarnamn?

A

Alpin87

Hur går man tillväga om man vill byta användarnamn?

Har testat PM:a Gunnar men fick varken svar eller användarnamnet bytt..
 
Sv: Byta användarnamn?

Han svarade inte på mitt namnbytar-PM heller, men bytte gjorde han efter ett tag ändå :p
 
Sv: Byta användarnamn?

Haha okej men det här var ett bra tag sedan så det borde vara gjort nu ;)
 
Sv: Byta användarnamn?

Jodå, enligt den nålade tråden får vem som helst byta användarnamn (som jag tolkar det i alla fall):

Gunnar skrev:
Om man vill byta användarnamn skickar man ett PM till mig från det användarkonto man vill byta namn på. Kontrollera gärna att det namn du vill byta till är ledigt, genom Medlemslistan.
Tänk gärna till lite både innan ni skapar ett användarnamn första gången och när ni vill byta.
Ett namn som varit med länge har ofta betydligt högre status på forumet, folk känner igen det. Ett nytt namn kan innebära att man får börja om från början.
Jag föredrar dock att ni hör av er och ber att få byta användanamn i stället för att bara skapa ett nytt användarkonto.

Dock kanske det tar lite tid? Jag tycker det verkar vara många som byter användarnamn nu och Gunnar har väl annat att göra också, kan jag tänka mig.
 
Sv: Byta användarnamn?

Ledsen för detta. Nu skall det vara gjort. Ditt PM hade försvunnit i mängden. ;)

Tyvärr verkar det öka lite detta med att byta namn, i många fall har jag förståelse för att folk vill byta. Men jag tycker folk borde tänka till lite extra innan de gör det. Man kan gärna helt tappa sin identitet och status på forumet om man byter ut ett gammalt välkänt användarnamn.
Ibland är det just därför man byter i och för sig.
 

Liknande trådar

Bukefalos Jag undrar när det står Raderad medlem istället för användarnamn. Har du @Gunnar raderat medlemmen av någon anledning eller har...
Svar
1
· Visningar
997
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Hej Har landat i insikten att nuvarande bana - vården - inte är min grej. Det är inte så kul längre. Det är dags o byta, plugga är...
Svar
18
· Visningar
1 298
Senast: manda
·
Hästvård Jag är på väg att köpa en häst som idag är försäkrad i Agria och vill gärna byta till Folksam då det blir halva priset plus att jag har...
Svar
9
· Visningar
929
Senast: iNHALE
·
Utrustning Är det någon som bytt värmeslinga i sin värmebalja? Jag ska byta slinga i min då den gamla brunnit av men hittar inte någon ny slinga...
Svar
2
· Visningar
456
Senast: Honey07
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp