Byta dator- HJÄLP

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Sentenced
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 725
S

Sentenced

Datorn jag sitter vid nu här hemma har gjort sitt och vi ska byta ut den och ställa hit min helt oanvända laptop istället.. :angel:

Alla vi här hemma är ju helt IQ-fiskmås vad gäller datorer(ja nästan iaf) och det jag behöver veta är: VAD behöver jag ta med till den andra datorn vad gäller internetanslutningar och dyl?? :p

Alltså vad behöver jag göra för att vi ska få internet att fungera på det datorn? Koder, behörigheter???
Så jag vet vad jag ska skriva in på rätt ställen sen!:rofl:

Sen är det väl någon skiva man ska köra oxå..

Sv: Byta dator- HJÄLP

Beroende vad för anslutning du har
Vilket bolag du har.

Får man svar på dessa två frågor så är det lättare att svara

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 619
Senast: Otherside
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 432
Senast: Edla
·
Kläder & Bli fin Jag har i omgångar letat efter en snygg jobbväska som rymmer lika mycket som en kappsäck men som designmässigt är mer handväska än tote... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 164
Senast: Septicemia
·
IT & mobiler Jag har fiber hemma. Indragen med kabel från mina hyresvärdars hus, alltså inget eget. Används till att strama tv via chromecast, dator...
Svar
11
· Visningar
1 160

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka