Bukefalos 28 år!

"byta hjul"

Tussilago

Trådstartare
När vet man att det är dax att byta gummeringen på en maratonvagns hjul? Vart gör man det och vet nån ca pris?
Funderade o det behövdes göras på min "nya" vagn. min kompis sade att det är bara köra tills det rasar av, men det vill man ju inte..? Särskilt inte då man kör in hästen som drar..
 
Sv: "byta hjul"

Ett tips är att kontakta försäljaren av din vagn. ursprungsförsäljaren alltså, här i sverige finns det ju bara tre fyra maratonvagnsförsäljare så det ska du kunna hitta lät om det inte tom står exakt vem som tillverkat den?
 
Sv: "byta hjul"

Det är en Troed, det vet jag.. men det är ju bra o veta om det verkligen behövs innan..
 
Sv: "byta hjul"

Kan se om jag träffar honom på måndag å försöka komma ihåg att fråga honom då!
 
Sv: "byta hjul"

Om gummit delat sig el släpt från fäljen så behöver det bytas el spännas. Annars är risken att man tappar det.
/M
 
Sv: "byta hjul"

Det hade släppt från fälgen på ett hjul iaf.. Då bör man kanske byta alla 4 för säkerhets skull?
 

Liknande trådar

L
  • Låst
Relationer Jag vill bara veta OM nån har gått genom nånting som var så extremt jobbigt så ni inte trodde att ni skulle klara det men att ni ändå...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
6 832
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 691
Senast: MML
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 855
Senast: BernT
·
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
9 948
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp