Byta jobb lösningen?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är säker på att jag fullkomligt tröttnat på mitt jobb. Borta är känslan av att det går framåt, att vi utvecklas och framtidstron. Det som gör att jag trivs på jobbet. Att få vara med och påverka. Det senaste året känns det som om allt jag ska utföra blir dubbelbestraffning. Först kommer order på att det ska göras, sedan ska jag inte det. Om jag då följer ordern att inte göra något, ska jag ändå gissa hur jag ska göra något jag inte ska göra. Om ni inte vet vad dubbelbestraffning är, sök på härskartekniker. Jag är en röd person eller om man så vill en pådrivande pådrivare. Ganska jobbig med andra ord. Vill se resultat, när det är sagt att det ska vara klart. Rak kommunikation gillar jag också. Tala om hur du menar klart och tydligt. Inte försköna, inte slingra utan stå för det du gör. Men nu känns det som det räcker, dubbelbestraffning i längden är jobbigt. Jag kan tillföra någon annan så mycket mer kunskap och glädje än här. Varför ska jag vara kvar här och tappa min gnista istället för att låta någon annan tända den igen?
Någon som behöver en ingenjör? Vågar påstå att jag är ett bra tillskott till din firma!
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Nu har jag jobbat på mitt jobb i två månader. Frågan är om jag har lärt mig så mycket som jag borde ha gjort eller för lite? Jag vet...
Svar
1
· Visningar
1 350
Senast: Enya
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 965
Senast: Yeah but
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 995
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok Vårens ljuvligaste dag sitter jag inne nästan hela dagen och känner mig bara frustrerad. Jag har en deadline för att lämna in...
Svar
2
· Visningar
801
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp