Byta namn på iPod i iTunes

niardasp

Trådstartare
Jag har fått en ny iPod och när jag kopplade in den i datorn döpte den sig automatiskt till namnet jag hade på min förra (Sandras iPod). Hur ändrar jag? Helst vill jag ta bort namnet helt då jag ska byta den jag har mot en annan (ska alltså byta med en annan person, inte lämna tillbaka till affären) och vill ju inte att den ska heta Sandras iPod då..
Tacksam för hjälp!

Sv: Byta namn på iPod i iTunes

bara att klicka på namnet i itunes (i vänstermenyn) så kommer texten markeras och du kan ändra, verkställ genom att klicka enter.

Sv: Byta namn på iPod i iTunes

Pinsamt enkelt... tyckte jag försökte med det utan att lyckas.
Tusen tack!

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 290
Senast: Raderad medlem 147980
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 565
Senast: Takire
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 240
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 603
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka