Byta språk påp MSN?

Status
Stängd för vidare inlägg.

alazzi

Trådstartare
Jag har en dator nu med tyskt windows och det gör att även msn blir på tyska, skitkul, not! Kan man byta språk på msn?

Sv: Byta språk påp MSN?

Jag skulle prova att gå in på kontrollpanelen och ändra språkinställningarna till svenska. Om Windows är inställt på det så borde MSN rimligtvis också bli på svenska.

Ändra språk på Windows kan man bara göra genom att köpa en svensk version, går inte att ändra i efterhand.

Datorn är köpt begagnad i Tyskland från min mans jobb, dörför är det tyskt operativsystem. Går inte att byta språk, det är ju Microsoft:devil:

Jag är iofs ingen större användare av msn, men ibland hinner jag sitta och prata.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag drunknar i skärmtid; jobbar framför en skärm hela dagarna, slösurfar ledig tid på jobb och hemma. Nu känner jag att det räcker...
Svar
5
· Visningar
454
Senast: nullo-modo
·
IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
277
Senast: Wille
·
IT & mobiler Sitter och jobbar hemma. Jag har en laptop med ganska mycket minne. Jag kör allt lokalt på C jag gör förändringar i en fil (cad) och...
Svar
2
· Visningar
406
Senast: fejko
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
562

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka