Byta väggar - kylingekärra.

Tramptass

Trådstartare
Som rubriken antyder.
Är det svårt att byta väggarna själv på en kylingekärra från tidigt 90-tal.
Kostnad på ett ungefär?

Sv: Byta väggar - kylingekärra.

är man händig så är det väl inga större problem.
Väggskivorna tror jag kostar från 1500 styck och uppåt beroende på vilken färg man vill ha.
Skivorna är ju lite större än normala skivor som finns i bygghandeln, därav det lite högre priset.

Sv: Byta väggar - kylingekärra.

Jag har bytt en vägg på min kylinge och det var superenkelt. Bara beställde hos kylinge och fick åka o hämta en perfekt utsågad skiva som bara var att sätta in. Lätt som en plätt. Kommer inte ihåg vad de kostade men det var inte så dyrt. Ring o kolla!

Liknande trådar

Utrustning Gäller kanske framförallt dom med galvad stålram. Hur ser det egentligen ut bakom ”spikhuvudet”? Hur fäster dom in i stålramen? Jag...
Svar
10
· Visningar
420
Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
929
Senast: TinyWiny
·
Fordon Hej, Ja som rubriken säger - när ska man byta bil? Jag har en Volvo V40 från 2015 som har gått 13’ mil, jag har ägt den 3 år. Rullat på... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 088
Senast: Inte_Ung
·
Utrustning Har ev fått tag i en bättre och större transport än den jag har, en Henra Amazon. Bekymret är att väggar och golv behöver bytas. Jag...
Svar
2
· Visningar
1 187
Senast: true_blue
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Bilder från iPhone till Mac
  • Handdukar
  • Smart watch

Hund, Katt, Andra Djur