Byte av foder

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare glee
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 702
G

glee

Vad är viktigt att titta på?

Det jag ger nu funkar jättebra, det innehåller 25% protein och 18% fett.. det jag funderar på att byta till innehåller 23% protein och 16% fett.

Båda har ris som första ingrediens och innehåller inte spannmål.. men kan det finnas några andra ingredienser som är viktiga att titta på?

Sv: Byte av foder

Såg att det lät dumt. :D Det jag ger nu kostar 500 kr för 15 kg och är franskt, det jag vill byta till kostar 390 kr för 15 kg och är svenskt.
Så det är både för priset och miljön.

Aha förstod att det var något sådan..

( ps, du får gå online någon dag så vi får prata staff )

Jaa, jag glömmer ju alltid logga in på msn.. :D Hur går det?

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
808
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
686
Senast: Jeps
·
Hundhälsa Vi funderar på om vi ska utreda hunden för allergi eller inte och hade behövt lite tankar från er. Hunden är en 2-årig havanais. Inga...
Svar
11
· Visningar
1 120
Senast: Rumpnissen
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 979
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • WE-tråden