Bukefalos 28 år!

Byte av mobil

För mig var det precis 0 sekunder utan täckning.

Man säger upp sitt abonnemang där man har det. Man betalar då "månaden ut" och beställer i samma veva det nya. När man säger upp pratar man med sitt dåvarande om man vill behålla sitt nummer (då kommer nya företaget "plocka" nummret från det gamla men då måste man ha gett tillstånd till detta innan.

Sen får man nya simkortet inom några dagar och kan byta.
Så bra!

En förändring tror jag det är i detta med tillstånd?
Jag minns inte att jag behövde prata med gamla bolaget om numret utan det fixade butiken? Möjligen via BankID eller annat.
 
Så bra!

En förändring tror jag det är i detta med tillstånd?
Jag minns inte att jag behövde prata med gamla bolaget om numret utan det fixade butiken? Möjligen via BankID eller annat.

Ingen aning. Detta är var första gången jag bytt bolag. Och ringde båda, ingen butik inblandad.
 

Liknande trådar

Samhälle På vägen hem idag så kom det fram en man till mig. Han sa att han på väg hem från sitt jobb hade blivit misshandlad och rånad på allt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 065
Senast: Lobelia
·
IT & mobiler Jag tror jag behöver byta telefon. Batteriet börjar ge sig, jag måste ladda minst två gånger per dag. Det är en OnePlus 6T så den har ju...
Svar
2
· Visningar
411
Senast: sthu
·
IT & mobiler Jag har precis bytt mobil och det är dags att pensionera den gamla på ett värdigt sätt. Den är 7 år gammal(Iphone SE) och enklast är väl...
Svar
11
· Visningar
833
Senast: Rosett
·
Träning Jag har kört fast lite i mitt träningsplanerande och behöver tips. Just nu lägger jag upp en grovplanering i excel för hela året, sedan...
2
Svar
23
· Visningar
2 048
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp