C- tävling i slöinge!

M

millan_myzan

Vilka ska på WCWR c tävling den 18 okt??...
Hoppas att det är många som ska dit!!
 
Jag ska också dit... å tävla... men det måste ju vara många fler som ska dit eller??
 
Jag har tänkt vara med och tävla men jag har inte råd att hyra transport en hgång till på samma månad. Men jag ska dit och titta iaf!
 
okejj.. kul.. synd att du inte kunde tävla ju!... jag ska dit och tävla Pleasure, horsemanship och trail
 
Men Filifjonkan , du e väl funktionär?? :banana:
Jag ska vara gate(wo)man! Tssss :D
 
Hej visst är det lite mer folk som kommer vi kommer 4 st från hjo med 5 st hästar!!!
Skall själv tävla reining, Pleasure och barrel race!
Dom andra skall rida team Penning,barrel race,working cowhorse,reining,dummy roping och stopping!
Sen vet jag att det är en hel del andra som skall vara med att tävla!!! :bump: :rofl:
 
Jag, tanten, Ask, Helena Carina å Göran skall dit.
Det är bara Göran som tävlar, men det vet du redan.
Linda på Mölletofta skall också dit som publik.

Vi ses där!
/Mike :devil: - Wild Bunch Skåne
 
Har precis kommit därifrån nu. Vilka klasser o vilken häst tävlade du? Tänkte om jag kanske såg dig :D
 
Det var kul att där var så mycket publik! Även icke hästintresserade....
:banana:
 
Jag red Pleasure Trail och Horsemanship.. Jag heter Camilla Augustsson och min häst heter Me sincere Hickolena.. jag kom 3:a i Trail och horsemanship och jag kom 6:a i pleasure..,nån som såg mig ?? hihi
 
Jag såg inte dig nu, för jag var inte där, men jag har sett dig och din häst tidigare. :)
Grattis till dina fina placeringar :bow:

Men jag funderar lite, är inte du ungdom? Var du på SQHA´s ungdomsläger?
Om inte så rekommenderar jag dig att kontakta Kicki som är youth advisor kolla www.sqha.com.

Dom jag pratat med som var där var supernöjda och det är mer aktiviteter på gång har jag hört. ;)

Är din häst efter FR Smart Hickolena som står i Sjöbo?

Monke :)
 
Japp,jag såg dig :bow:
Men jag kommer inte ihåg hur ni såg ut :smirk:
 
Hej Camilla!
Jag såg dig! jag visste bara inte att det var du! :cool:
Jag var tätt bakom dig i trailen (4:a) Och lite före dig i pleasuren (3:a) Vi kom även 2:a i vårt första Barrel Race! Och det utan speciellt mycket träning! Tänkte se hur han reagerade på publiken (speciellt efter allt tjat som varit kring detta!) Men han brydde sig inte nämnvärt.. Jag heter Jenny och red en Appaloosa som heter Lyckans Dreamcatcher, ganska lätt att känna igen på den prickiga baken som sagt! :)

Nu har vi tävlat färdigt för iår.. Sista tävlingen var vårat KM igår..

Men vi ses väl nästa år!! :D
 

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 214
Senast: zarmino
·
Tävling Jobbat på många ponny-tävlingar, och jag har slutat räkna hur många gånger jag sett pappor lyfta in ponnysar tillsammans... Gärna...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
8 587
Senast: SiZo
·
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 777
Senast: mars
·
Dressyr Någon mer än jag som följer tävlingarna? Jag hejar ju lite extra på Hollands Fergusonavkommor, får hoppas på min största favorit...
Svar
12
· Visningar
1 274
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp