Bukefalos 28 år!

Caerwent u. Reinatt ue.Atlantic Boy

Sv: Caerwent u. Reinatt ue.Atlantic Boy

Väcker liv i en gammal tråd, men jag tänkte att det kunde vara kul för dig att se en bild på Skyes helsyster Pinwinnie.

Tycker de är väldigt lika om man ser på bilden som är tagen i stallet.

Jag tycker att stammen är trevlig och ska själv satsa på att betäcka Pinwinnie nu i vår.

[/IMG]
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Caerwent u. Reinatt ue.Atlantic Boy

Knapplån.

Jasso,här får man se kompisens tilltänkta häst som ska vet besiktas imorn och kanske flytta till Örebro..=) spännande.
Skye alltså.
 
Sv: Caerwent u. Reinatt ue.Atlantic Boy

Vad heter ditt Atlantic Boy Sto??
Har en Caervent-Miami Springs hingst.
7 år gamal-tuff på backen men underbar att rida, och hoppar kanon, ska testa hinderlöp iår med honom
 

Liknande trådar

Hästvård Vår häst har fått diagnos remodellering (typ pålagringar) i SI-leden och kristaller i disken mellan sista ryggkotan och första ländkotan...
Svar
1
· Visningar
309
Senast: Ajda
·
Träning När hästen går i korrekt form så trampar den in bakbenen in under kroppen, höjer ryggen och spänner bålen. Känslan blir ju då att hästen...
Svar
3
· Visningar
915
Senast: Tilly_85
·
Ridning Hej! jag har ett problem med mitt ungsto. Hon har fått för sig att ta tag i bettet, dra ner huvudet och sticka, främst i galoppen...
Svar
13
· Visningar
2 076
Senast: mily
·
Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
1 142
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Optimala foderrutiner?
  • Vilken ras passar mig?
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp