Cagliostro

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Tingeling85
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 093
T

Tingeling85

Någon som har en avkomma efter Cagliostro eller sett någon avkomma? Hur är dem? Funderar på att betäcka med Cagliostro i år och skulle vara tacksam för minsta lilla info om honom eller hans avkommor!

MVH Tingeling :banana:

Har sett en ett sto 3eller 4 år vet ej säkert ,en jätte snygg högrest häst med mkt bra halsan sättning. Verkade vara mycket bra i skallen. brun med bläs och strumpor. Enda haken var att den va 178cm i mankhöjd. :crazy:

Jag stötte på en 3-åring som bara var 156 cm! Såg ut som en liten räka! :o Inget vidare fin, men det kan ju alltid finnas avstickare...
Vet ej vad det var för mamma.

Min kompis har en som är fyra i år. Ca 163, snygg modell, bra huvud, hoppar mycket bra. Fullblodsmamma.

Tack för svaren! Min tränare hade bara gott att säga om Cagliostros avkommor (de han träffat alltså), han tyckte de hoppade bra och var bra i huvudet.

Stoet är dräktig med Quite Easy nu, så först måste hon föla och se att det går bra!

Var lite nyfiken på Bollinger, men han bröt ju hoppningen på bruksprovet så nu lutar det nog åt Cagliostro.

MVH Tingeling :banana:

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag är helt ny till avel och kan väldigt lite. Fick mitt första föl för några dagar sedan och insåg då en sak. Stuteriet jag...
Svar
1
· Visningar
468
Senast: Rosett
·
Avel Tidigt på säsongen men jag tittar och följer hingstarna som visas nu utomlands. Har ögonen på flera st som visat sig lite extra men såg... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 493
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
508
Senast: Freazer
·
Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 066
Senast: tomte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka