JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Cajus är Årets hingst i Danmark
(Ridsport)
I samband med Dansk Varmblods hingstpremiering i Herning utsågs Cajus på tisdagen till Årets hingst 2009 i Danmark.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Under lördagens utsågs Lövsta stuteris Benetton Dream FRH till Årets hingst i Hannoveranerförbundet.
Hästnyheter
För tredje året i rad utses Diarado till Årets hingst av SWB. Samtidigt lyfts Springbank II VH och Point Break fram som Årets...
Hästnyheter
Två som behåller sin tätplacering och en som kliver upp. World Breeding Federation for Sport Horses, WBFSH, har presenterat årets...
Hästnyheter
Turerna kring Hesselhøj Donkey Boy har varit många, men sedan några veckor är hingsten tillbaka hos sin tidigare ägare Kristin Andresen...
Ung kille
Relationer Jag är helt enkelt inte van med en kille som är snäll mot mig. Jag har träffat massor med svin tidigare som har behandlat mig illa och...
rosahimmel
1 minut sedan
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Jag uppfattade det som ett svar till mig men då kan jag släppa det.
Catsu
2 minuter sedan
Svar: 449
Visningar: 11 904
Allmänt
Ögonfärg
Kropp & Själ Jag har väldigt blå ögon, min partner har melerade med liite brunt i.
Våra tre barn har alla fått olika ögonfärg. Första med mörkbruna...
rosapantern
19 minuter sedan