Messy

Trådstartare
alltså... fråga... är det ett känt märke som folk köper idag?

jag har en kavaj som jag fick när jag var...14?
när jag googlar nu så kostar de 2-3000kr, kan säga med största säkerhet att mina föräldrar ALDRIG skulle köpt en kavaj till mig i den prisklassen då... tävlade klubbtävlingar...

Sv: caldene

Jag tror minsann jag också har en gammal Caldene-kavaj från 90talet i en garderob i mammas hus! Jag tror inte heller att mina föräldrar betalade så mycket för en ridkavaj...

nu sa mamma runt 1000...

de köpte ju ett tält å jag är inte ett tält... var inte det heller, så den ska säljas men jag har aldrig hört talas om märket och vet inte alls vilken prisklass eller så...
men om man googlar så verkar ju märket finnas kvar iaf :D

Tror inte det är så omtalat märke eller så, men såg på en engelsk sida att de var ganska dyra. Jag köpte en sådan kavaj i Börjes monter på GBG Horseshow, tror jag gav 100-200 kr för den då, detta var väll nästan 10 år sedan. Blev inte att jag använde den så mycket sen och när jag sålde den fick jag väll ungefär vad jag gett för den. Hade ingen aning om att de kunde vara så dyra.

'KL*

De flesta Caldene-kavajer kostar runt 70-80 pund i UK, dyrare modeller runt 120 pund. Deras dyraste tweedkavajer ligger runt 150-160 pund. Så köper man Caldene för 2-3000 kronor så gör man ingen bra affär.

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Kläder & Bli fin Jag har ju sen förra våren börjat använda egenhändigt specialsydda leggings av kompressionsmaterial som arbetskläder eftersom jag... 6 7 8
Svar
141
· Visningar
7 797
Senast: Sel
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte... 9 10 11
Svar
208
· Visningar
23 999
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 496
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda -21
  • Bästa fysiska ridsportbutiken?