• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Notorius
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 883
N

Notorius

vart får man tag på ridbyxor av det märket ? och vad kostar de ? jag har ett par i garderoben som jag älskar, men de börjar bli gamla.

Sv: Caldene

jag tror att det märket inte finns kvar.
När jag jobbade i hästbutik reade vi ut deras kavajer, säkerhetsvästar och byxor för att fabriken slagit igen. Om du har tur kanske någonbutik har kvar det du söker

Men, taskigt läge :p
Får söka lite på internet då. När reade ni ut dem ? Vilket år ?

Tack :bow: Men på Charlies kan man inte beställa ifrån va ? Jönköping är lite långt, fast jag kanske känner nån som bor där :p

Det tror jag inte skulle vara något problem.
Nettan och hennes personal är jättesupertrevliga och kan göra underverk för att hjälpa sina kunder.
Så ring du dit och fråga om dom inte kan skicka ridbyxorna till dej mot postförskott...

Det ska jag göra, då kan jag ju passa på att fråga vad de kostar också :)

Liknande trådar

Utrustning Vet någon vad det var för märket på värmebalja som började brinna? Eller var det hemma bygge...
Svar
6
· Visningar
803
Senast: CaisaCax
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 877
Senast: Görel
·
Utrustning Vi behöver en tråd här också! Vad hoppas ni fynda? Jag ska till SIHS och hoppas göra något fynd på mässa även om jag egentligen inte... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 550
Senast: DarkInNight
·
Hemmet Jag har länge nu varit nyfiken på att testa sängkläder i bambu. I min uppsättning hemma just nu är samtliga underlakan av märket...
Svar
13
· Visningar
505
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka