Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Otroligt söt valp! Underbara ögonMen de kommer väl inte förbli blåa?
Är den svarta längst till vänster såld?![]()
Åh men gud
Vi kan byta om du vill? Du kan få två av mina, som kompensation för storlekenSå kan jag få den där!
Förvalta Figge väl, han har lite att brås på![]()
Oh, det var att lägga ribban högtmen vi skall göra vårt bästa.
Äsch, jag förstod att du skulle säga så. Himla typiskt!
Men om jag slänger in Monstret då? Vi har nyss spenderat en hel promenad, argumenterandes om vem som har rätt. Får man kasta sig efter varenda löv som blåser iväg eller inte? Monster anser stenhårt att hon fortfarande har rätt, man FÅR göra så.
Och ja, det blåser ju en del här på Österlen om man säger som så...
![]()
Efter många turer och funderingar fram och tillbaka ang rasval lutar jag nog åt att en CC får bli min nästa hund, allra helst en blå![]()
Ytterligare några veckor har passerat och skruttan har bott in sig ordentligt nu och är så okomplicerad och charmig så jag vet inte vad.
Dessutom växer hon som ogräs, så här är lite nya bilder på nu 13 veckor gamla Fendi.
![]()
JA trodde du var mer noga vad gäller HD å ändå var du intresserad av cindy/cocoon. Mäskligt![]()
Va!??? (Hur vet du det och vem är du?)
Ja Cindy/Cocoon var ett andrahands-alternativ jag eventuellt kunde tänka mig om jag inte kunde få en valp ur den kull jag helst vill h från ( och fick, dvs Fendi )
Men även både Cindy och Coocoon är HDfria, Cindy HD B Cocoon HD A så vad menar du !?
Den kullen var jag också lite smått nyfiken på.
JA trodde du var mer noga vad gäller HD å ändå var du intresserad av cindy/cocoon. Mäskligt![]()
De flesta kan vara smått nyfiken på en hel del kullar, utan att för den delen vara intresserad av att faktiskt köpa en valp i slutändan..
Men det förstår du väl, bara de initierade får ha en åsikt!Så du menar att bara för att man är nyfiken på något, så får man inte vara kritisk
Intressant resonemang..