Canvastavlor

Snyggt! Jag gillar de fyra små bilderna intill en stor placerade så där, blev fint med samma färger i dem alla :up::love:
Tack! Visst blev det 😃 Jag gillar också de fyra små och att det blev en bild på varje hund. Jag har en lila femdelad canvastavla på väggen bredvid också så hela rummet matchar med lila på väggarna 😊

Jag har insett att jag hade en väldig tur med dessa bilderna för jag har försökt använda filtret på en massa andra olika bilder med i princip bara dåliga resultat. De verkar vara tvungna att vara tagna exakt rätt i siluett och ljus för att det ska funka
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 199
Senast: QueenLilith
·
S
IT & mobiler Systemkamera eller kompaktkamera? Det finns ganska många skillnader mellan en systemkamera och en kompaktkamera, den kanske absolut...
2
Svar
26
· Visningar
3 286
Senast: Irenes
·
Ekonomi & Juridik Snälla hjälp... de e långt jag vet.. men snälla du får ett pris om du orkar läsa allt :angel: Jag ska lämna ut mitt sto på foder, men...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 568
Hundavel & Ras Att ta valpar på sin tik Lite allmänt om tik, parning och valpning. Vill man lära sig mer, så rekommenderar jag hunduppfödarens...
2
Svar
26
· Visningar
5 665
Senast: lundborg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp