• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Rigolette
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 33
  • Visningar Visningar 5 209
R

Rigolette

Någon som har ett träns med märket Capone ?

Vad tycker ni om det ? Bra ? Hållbart ?

Köpte nyss ett pullarträns av märket Capone till medryttarpållen .. med 3 nosgrimmor; pullar, acchen, remont.

400 spänn utan tyglar. Bra pris ?

Sv: Capone

Ja priset var ju utan tvekan bra i alla fall, kvalitén kan jag dock inte uttala mig om. Men är det Kings Saddlery som saluför capone är vilka gör det?

Okej :) Då kan jag vara nöjd med köpet än så länge iaf .. :P:)

Mja, jag tror deet .. köpte det på Kings iaf :P

Jag har en brösta av det märket...

Tycker kvaliten är ganska bra för att vara så billig:)
men har iförsig inte haft den så länge, men än så länge är den bra:D

Jag har ett träns och benskydd av det märket och det är jätte mjukt och fint om man sköter det väl. mkt bra kvalitet för pengarna!

Jag har ett par stigläder från Capone. Jag har haft dem ett par år och de är prisvärda.

Jag har ett, fast det var prissänkt pga några skönhetsfel.

Har inte använta det så mkt, pga att jag inte har haft någon pålle på senaste tiden, men lädret är bra och jag tkr det är väldig snyggt! :)

det är ett helt OK pris.
Jag gillar oxå Capone, har köpt några träns från kings sen dom öppnade. och så får man valfria tyglar för 100 kr när man köper träns, det är bra!

Jag har två träns och en förbygel från capone.
Är jättenöjd, grejerna är snygga och lädret känns mjukt och smidigt.
Tänkte faktiskt köpa ett träns till därifrån =)

Jag har några träns, tyglar och martingaler från Kings, och till det priset är det verkligen bra. :) Dessutom har dom mkt snyggt, det ser dyrare ut än vad det är.

Ni som handlat från Kings, har ni köpt alla era grejer på mässor?
Kommer ju inte in på hemsidan, vekrar som om dom har lagt ner den eller nåt. :(

Hej!! jag har två täns av det märket och dom har vart jätte bra!! har hafft dom i 3 år nu tror jag och det har aldrig vart nånting! färgen skavs inte bort och lädret är mjukt och fint!! hoppas du har samma "tur" med ditt träns :)

Okej, var har dom butiken någonstanns då?
Men jag får hålla utkik på scandinavium.
På jakt efter en vanlig svart förbygel m. martingal. Vill ha resår på den också. Kommer inte användas så mycket utan jag vill ha en mer "budget", som är "billig men ok" och det verkar ju de i från Kings vara. :)

TYcker dom har bra grejor.
Tyvärr blev mitt träns brunt istf ljusbrunt :(
Men kvaliten är dock inga fel på, och (stolp)tyglarna är underbara.
Kostade 350 kr inkl tyglar på scandinavium för några år sen.

Fast med många läder så blir det ju vad du gör det till..

ja har en förbygel därifrån. den är helt ok för de priset :)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
931
Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 239
Senast: Reshästen
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Hästmänniskan Ni vet när man vill ha något riktigt illa och det då verkar som alla andra i världen har det förutom du? Känns verkligen som varenda... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 465

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka