• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Rigolette
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 33
  • Visningar Visningar 5 210
Sv: Capone

Jag tror det är ett likadant som jag har :) Är jättenöjd med mitt! Tyvärr är det lite för litet för hästen jag har.

Okey :D

Jag får hoppas att detta också är bra ;) :D

Lite nöjd över att det var 3 nosgrimmor med också .. känns bra, så slipper man springa runt hela Sverige för att hitta andra nosgrimmor som passar till tränset :P Synd att vi inte la ut pengar på tyglar också .. men men :P

Någon hemsida vet jag ingenting om .. med tanke på att butiken finns i stan, så bryr jag mig inte så mkt .. :P

Tycker de är helt ok. Läste någonstans om att de fanns i malmö också. Nån som vet om det stämmer eller finns de bara i kalmar?

jag har ett rundsytt kandar från dom som är jätte fint verkligen :love:
köpte det på göteborg horse show för 750 kr inkl tyglar :D

vi har en kingsbutik i sundsvall iaf. Hela sundsvall är suveränt för hästshopping, har fem-sex butiker vilket är rätt mkt för en sådan liten stad.

Jag har en lädergrimma av det märket, den har hållt sig mjuk och fin nu i ca. 1,5 år. Han har i för sig den bara när han åker transport.

Rigolette skrev:
Någon som har ett träns med märket Capone ?

Vad tycker ni om det ? Bra ? Hållbart ?

Köpte nyss ett pullarträns av märket Capone till medryttarpållen .. med 3 nosgrimmor; pullar, acchen, remont.

400 spänn utan tyglar. Bra pris ?

jag har ett pullarträns av det märket och jag tycker att det är jättebra.

och när du fick tre olika nosgrimmor med så var det ett jättebra köp.
kvaliten är bra trotts att det är billigt. ;)

Jag har 2 Capone träns,dom har hållit bra om man tänker hur ofta jag smörjer :angel: :angel: :rofl:

köpte en martingal stl full från den och den är stooooor. Fock göra mååånga nya hål. Och då är min häst ändå en rejäl 170+. Undra hur en full häst ska se ut :cool:
Kvalitén är väl i stil med priset köpte mest för att jag behöver en svart martingal lite småakut.

Haha, jag har också en, och det är den ända martingalen jag har som passar till Arrow! :D Alla andra är för korta. :p
Men den andra jag har från dom är normal i stl.

Jag brukar ha mina martingalar längst ur ;) Men det är väl bröstan delen om mest var sjukt stor även om hela är stor :angel:

De fanns i malmö också, tror att de har slagit igen nu. Jag lyckades dock komma över ett cliff barnsby träns med tre nosgrimmor och flätade lädertyglar för 750 kr där :banana: världens finaste!

Liknande trådar

Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
931
Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 239
Senast: Reshästen
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Hästmänniskan Ni vet när man vill ha något riktigt illa och det då verkar som alla andra i världen har det förutom du? Känns verkligen som varenda... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 465

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka