JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Cardento-avkomma till Stall Tops
(Ridsport)
Den 9-åriga Centon utökar raden avlovande Cardento-avkommor som lämnat Sverige.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Cardento kom till Sverige och Flyinge som femåring. Redan första säsongen betäckte han 130 ston, och numera finns nästan 1500 avkommor...
Hästnyheter
Utbrottet i Valencia av det smittsamma hästviruset EHV-1 är det största på decennier och här i Sverige har all tävlingsverksamhet...
Hästnyheter
När "Sparven" Flip's Little Sparrow föddes var hon utan tvekan Sveriges mest omskrivna föl. Hennes båda föräldrar Butterfly Flip och...
Hästnyheter
Peder Fredricson slutade på en meriterande tredje plats vid Top 10-finalen i Genève i kväll.
Fredricson på hästen Christian K noterades...
Valp med diarré?
Hundhälsa Vår valp började kräkas en gång per natt i några nätter, när jag googlade såg jag att det kunde vara att han fick för lite mat. Så ökade...
ponnymother
42 minuter sedan
Svar: 22
Visningar: 1 219
Hund
Smitare - hur gör ni?
Hundträning Så är det väl i princip alla trådar och folk menar bara väl för det mesta :)
Nota
46 minuter sedan
Svar: 78
Visningar: 4 879
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Igår kom det upp ett facebookminne om Tas som jag hade för några år sedan. Att hundarna grävde hål och gömde grejer var ju inte...
Migo
54 minuter sedan
Svar: 1 354
Visningar: 82 703
Hund