Carena babyskydd

boccia

Trådstartare
Har sökt testinfo om dem på nätet, men inte hittat något. :smirk:
Någon som vet? Är de öht godkända enligt standarden??

:bow: Snälla, hjälp :bow:

Sv: Carena babyskydd

Det är ju Brios märke. Har du sökt på dom ? Jag hittade nåt inlägg på ett forum där nån frågade om just Carena babyskydd, svaret hon fick var att Brios andra stolar fått så dåliga betyg i krocktest att de inte ens kunde rekomenderas, och att just Carena var nytt för i år och har väl tydligen inte testats än. Men priset var lågt och bra.

Sv: Carena babyskydd

Så Brio är alltså inget att satsa på.... Valet stod mellan Carena och Brio, men nu kanske man borde omvärdera... Har ju nästan 3 månader på mig att bestämma mig (sålde ju vårt förra babyskydd för något år sedan (akta graco))

Liknande trådar

Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 446
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Små barn små bekymmer, stora barn stora. Känns det som. Dottern går i åttan och umgås rätt intensivt med ett par killar och en... 7 8 9
Svar
163
· Visningar
10 089
Senast: Cambrie
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 205
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 934
Senast: Bullen22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Fågelobservationer
  • Somna in hemma