Carrier hundfoder

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare skrocken
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 460
S

skrocken

Är det någon som vet vad Carriers kyckling o ris kostar? Kvalitet? Har fått en säck av en väninna som vunnit den, och eftersom det är vetefritt ska min hund kunna äta det.

Sv: Carrier hundfoder

Drygt 300 om jag minns rätt. Det är inte helt billigt.(369?) Min kompis säljer Carrier och en av hennes storkunder är en Schäferägare med klådhundar. De äter kyckling och ris och har klådfria hundar. Jag tror att det är ett bra foder. Dessutom svenskt... Jag har själv gett det ett tag till en av mina hundar. Sen fick jag ett bättre pris på ett annat foder :)

Liknande trådar

Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 461
Senast: Capybara
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 215
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 615
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
742
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka