Cavaletti Westernsadel

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Sweet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 845
S

Sweet

Någon som har en sådan eller som har sett en i verkligheten som kan säga hur den är?

Cavalettis övriga sadlar ska ju vara ett relativt bra lågprisalternativ.

Ska skaffa en westernsadel så att min ej ridkunniga pojkvän kan följa med att rida, han sitter bättre och mer stadigt i en westernsadel och han känner sig säkrare.

Jag ska förbi Hjo i helgen och tänkte springa in där då och titta på deras sadlar, ska själv titta på deras western sadel, kan kika lite åt dig också då :)

JAAA!! Kan du inte klämma och känna lite åt mig också! Westernsadeln ser ju himla fin ut på bild i alla fall...

Japp det ska jag göra!

Har hittat en beg. western sadel för samma peng som deras nya kostar så jag tänkte provsitta deras och klämma ordentligt på den.

Verkar den vara i vettig kvalité kan man ju lika gärna köpra den istället för att köpa en sadel för samma pengar som man aldrig sett i verkligheten. Jag Pm:ar dig när jag vart där!

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
879
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hejsan! Jag undrar vad ni som är duktiga på sadlar skulle säga om hur denna ligger och passar på denna rygg? Jag tycker att kurvan på... 2
Svar
22
· Visningar
1 672
Senast: morgaine
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre... 2
Svar
33
· Visningar
1 849
Senast: Murray
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Vi som letar häst II