Cavallo-byxor på nätet?

Sv: Cavallo-byxor på nätet?

Hästgallerian vid ryttis har ju Cavallo ridbyxor (dock inte någon internet del där du kan köpa från dem men åk dit och kolla om de inte har knäskodda).

Tack för svaret! Har dock hittat Guro hästsport i Kunsgängen nu som har eller tar in Cavallo på beställning! Men tack ändå!

Glömde dem :( var där inne 27:e dec men hon hade två andra kunder före så jag orkade inte kolla upp vilka ridbyxor hon hade och inte hade (ont om tid då jag skulle tillbaka till stallet).

Hoppas att du hittar ett par som passar dig bra och som du kommer att trivas i! ;)

Var där typ då också! Då hade hon några knäskodda inne men jag var inte där för att köpa ridbrallor så jag kollade inte så noga...

Köpte "tyvärr" ett par på globen och är nu besatt, kan inte ha något annat...haha

haha, personligen är det Euro-Star som sitter bäst efter mina vita Anky ridbyxor men de kan man ju tyvär inte ha som vardags ridbyxor (älskar dem).
Cavallo ridbyxor borde väl inte vara så svårt att hitta helskodda eller? :confused: ..hittat några du ska köpa eller har du redan köpt?

Jag hatar helskodda, det är det värsta jag vet. Men det är så svårt att hitta kvalitetsbyxor som är oskodda, men hon på Guro sa att hon kan ta in nästan vad som helst på beställning. :) Har vart på tex. Stenbergs läder, där har de ju en hel vägg full med ridbyxor av bra märken men de hade bara en modell som inte var helskodda och det var ett par asfula ridjeans med värsta bakfickorna! haha

Var där men provade aldrig, för mitt eget bästa. haha Ska ringa henne och kolla vad hon kan ta in. :)

Gick igenom hälften av alla ridbyxor, de två understa hyllorna och halva mitten hyllan förra veckan. Där fanns det Cavallo där! ;)

Liknande trådar

Utrustning Någon som vet? Hittar gamla trådar här på Buke om snösulor av olika slag. Många rekommenderar ”Joursulan” men dessa verkar ha försvunnit...
Svar
8
· Visningar
915
Senast: WildHorse
·
Kläder & Bli fin Jag har i princip inga byxor hemma. Jag avskyr byxor. Men ibland måste man ju ha på sig eländet och det enda jag står ut med i dagsläget... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 021
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Min lillasyster ska rida för första gången på ett par år om några veckor. För tillfället så är detta en engångsföretelse och därför...
Svar
10
· Visningar
728
Senast: Gimlan
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka