Cavallo piaff plus

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare stalldräng
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 840
S

stalldräng

Hej.
Är det någon som kan hjälpa mig var man kan hitta Cavallo Piaff plus (det skall vara dragkjedja fram) på nätet att köpa. Har letat men inte hittat någon stans. Det enda jag har hittat är en sida men då finns inte den med dragkjedja.

Sv: Cavallo piaff plus

Jag puttar upp.

Är det ingen som vet några bra sidor där man kan köpa ridstövlar. Har varit inne och sökt både på forumet och på internet men inte hittat. Kan även tänka mig Petri Anky stövel om det finns att köpa. Vi bor inte i närheten av någon affär som säljer måttbeställda ridstövlar.

Sv: Cavallo piaff plus

Gå till vilken som helst affär som säljer Cavallo så kan dom beställa den modell och stl du vill ha.

Liknande trådar

Utrustning Hej Någon som vet hur en glidskena på en skrittmaskin modell äldre skall smörjas hittar inga smörjnipplar eller dylikt så alla råd tas...
Svar
1
· Visningar
199
Senast: Angel
·
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
252
Senast: Kristall10
·
Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
243
Senast: sweep
·
Kultur Jag försöker köpa biljetter till bob hund i Köpenhamn. Biljetterna började säljas i dag klockan 10 men de hann bara precis öppna sedan...
Svar
2
· Visningar
356
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka