• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare svea08_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 16
  • Visningar Visningar 1 839
S

svea08_

Vart kan man få tag på Cavalor schabrak och luva?
De där mörkblå med orange kant och loggan på! :)

Sv: Cavalor

Du får väl ringa och fråga om dom vill sponsa dig... Tror inte det går att köpa!!! Dom gör ju fodertillskott inte schabrak... :p

Gick inte dom att köpa i falsterbo? Annars är det väl foderföretaget som har dom.

bara sponsor. gick att köpa på scandinavium o falsterbo av j&n sporthorses som e distrubutörer (stavas?) i sverige. kolla www.cavalor.se

varför rida omkring med stor logga för ett märke som inte betalar dig något?
fast cavalor grejerna är väldigt fina d lyser fint med blått o oranget i stallet nu :) :love:

Flera i stallet är sponsrade av dem. De har loggorna ÖVERALLT! Man blir ju nästan galen! :p
Snyggt är det inte heller.

kanske inte snyggt att ha på allting men tycker schabraket å luvan e fina iaf:)

oranget o blått e d hot hot hot! ;)
man ser mindra snygg ut i jackorna bara. typ som en morot

Men asså, jag är rätt trött på det...
De har de i hela foderkammaren, på deras boxar, tävlingsskåpen, LASTBILEN, tröjorna, jackorna...
Man blir lite trött på de där märkerna då! ;)

haha hos vemdå? pma ;)

äh vi har bara på jackorna, schabraken, tävlingskåpet, fodret o bilen :P

Precis, lite förstår du iaf.
Tänk då detta gånger typ tre eller fyra. Plus typ 10 hästar, så förstår du! ;)

d tycker jag med men som sorbe säger så e d mkt av d hela hos henne ;)

då får du antingen lägga dig högt på ranking listan o bli sponsrad eller så får du nöja dig med shabraken ;) annars kan du ju beställa från equalityline, en blå luva med orange passpoal bara :)

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 114
Senast: Görel
·
Utrustning Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt refleksband til hestebena med fluff/pels på kanten? Jeg har en prinsesse ponni som får gnag av...
Svar
7
· Visningar
380
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Nu har takluckan till min Thule Equilner från 2009 gett upp. Den ena plasthållaren, som håller upp luckan, har helt enkelt gått sönder...
Svar
3
· Visningar
241
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Gäller kanske framförallt dom med galvad stålram. Hur ser det egentligen ut bakom ”spikhuvudet”? Hur fäster dom in i stålramen? Jag...
Svar
10
· Visningar
416

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka