Cenataurio

linafina

Trådstartare
Är det någon här inne som har fodrat/fodrar med detta foder?

Jag var inne och läste om dom olika kemikaliernas biverkningar på sidan och när jag kikade närmare på det foder jag ger idag så innehåller det tre utav dom ämnena som tas upp.

Kanske inget att få panik över men finns det foder utan en massa kemikalier med sjukt oroväckande biverkningar som fungerar bra så kan det vara värt att prova.

http://www.cenaturio.dk/swe/respons.php

Sv: Cenataurio

Jag ger cenaturio sen en massa månader tillbaka och det fungerar bra på min vovve.

Ahh oki! Varför valde du det fodret? Är det så att man bara kan få det hemkört eller finns det att köpa nånstans?

Jag började ge det för att jag inte var helt nöjd med maten jag gav innan. Sen tyckte jag cenaturio verkade vara bra och hade bra priser. Vill inte betala för märket/marknadsföring utan enbart hundmat. Att det var utan kemikalier bidrog oxå till valet, men sen om det verkligen är helt fritt som de säger vågar jag inte lita på.

Jag tror man kan få det hemkört, eller iaf till nåt utlämningsställe, står väl på hemsidan har jag för mig. Själv har jag sån tur att jag bor i samma stad som lagret så det är enkelt att åka dit och köpa rabatterat foder.

Jag har läst mycket på deras sida nu och jag bestämde mig för att prova på min hund. Beställde direkt från deras sida med hemkörning. Jag tycker iofs inte att det är särskilt billigt, kostar ungefär detsamma som jag betalat för mitt nuvarande foder.

Nu hoppas jag att det kommer fungera bra på min hund bara. Jag är egentligen inte intresserad utav att byta när fodret man han fungerar men detta med kemikalierna tycker jag inte om.

Men sen är det ju som du skriver inte säkert att Cenaturio är helt felfritt iheller men det foder som jag ger nu innehåller en hel del kemikalier så därför vill jag byta.

Jag har ju en stor hund som äter ca 500gram foder per dag och då vill jag gärna att han ska få i sig så lite skit som är möjligt.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
27 908
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
5 183
Hundavel & Ras Jaha, då var det dags för min egen rasvalstråd! 😊 Varning för liten uppsats! Har kikat runt på forumet här ett tag, men nu vill jag ta... 2
Svar
34
· Visningar
4 604
Senast: Bison
·
Hästvård Lång tråd!! Tänkte höra om någon varit med om något liknande. Min häst har haft svullet skap ganska länge. Kollat med veterinär när vi...
Svar
5
· Visningar
4 566
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka